بیوگرافی بنگ بنگ

مک‌کردی با نام هنری بنگ بنگ، از پدر و مادری نوجوان به نام‌های وینسنت لاکاوا و سوزان مک‌کردی در پاتس‌تاون، پنسیلوانیا متولد شد. اندکی پس از آن، پدرش به کالج رفت، در حالی که او و مادرش به کلیمونت، دلاور نقل مکان کردند، جایی که او به عنوان یک نقاش امرار معاش می‌کرد و در نهایت یک کسب و کار باز کرد که در آن کارهای نظافتی را انجام می‌داد. سبک زندگی مادرش در دوران کودکی مک‌کردی، او را در معرض زندگی نامناسبی قرار داد و او را مجبور کرد در سن 13 سالگی، وارد ساوت کنت، یک مدرسه شبانه‌روزی پسرانه در کنتیکت شود، اما در نهایت به دلیل تقلب در آزمون اسپانیایی اخراج شد و به دلاور بازگشت تا سال آخر را در دبیرستان Mount Pleasant آغاز کند. با این حال، او دبیرستان را رها کرد تا به دنبال عشق خود یعنی تاتو بدن برود و به یک تاتوکار حرفه‌ای تبدیل شود.

 

بنگ بنگ؛ حرفه و کار

مک‌کردی اولین خالکوبی خود را در سن 15 سالگی انجام داد. لوگوی سوپرمن با قیمت 180 دلار در Tattoos by RC در Folsom، پنسیلوانیا ساخته شد. در سال 2004، او به خود یک کیت خالکوبی آنلاین سفارش داد و شروع به تمرین روی خود، دوستان و بستگان کرد و تنها سه ماه بعد او در مغازه خالکوبی دوست پدرش در بیرون یک پارک تریلر در همان نزدیکی توانست مشغول به کار شود.

کمتر از یک سال پس از شروع کار خود، مک‌کردی به شهر نیویورک نقل مکان کرد و ابتدا برای یافتن کار مشکل داشت که به همین خاطر، از یک سالن تاتو به سالن دیگر می‌رفت. وقتی او نمونه کارهای خود را به هنرمندان خالکوبی نشان می‌داد، آنها به سختی می‌توانستند باور کنند که این کار واقعاً کار مک کردی است، زیرا خالکوبی‌ها خیلی چشمگیر انجام شده بودند.

فراز و نشیب‌های زندگی یک هنرمند

بنگ بنگ سرانجام در Crazy Fantasy در روستای گرینویچ کار پیدا کرد که او آن را به عنوان "کثیف ترین، نفرت انگیزترین، مزخرف ترین و ویرانه ترین روستا" توصیف کرد! بلافاصله پس از آن، به یک سالن مجاور به نام Whatever Tattoo نقل مکان نمود؛ جایی که او به سرعت به عنوان بهترین هنرمند خالکوبی در مغازه شهرت یافت. در سال 2007 بود که مک‌کردی برای اولین بار با ریحانا، ستاره پاپ باربادوس آشنا شد. ریحانا ابتدا خواستار تاتوی دعای سانسکریت در پشت پاهایش بود، اما بنگ بنگ او را متقاعد کرد که به جای آن این خالکوبی را روی لگن خود انجام دهد.

در حالی که ریحانا در حال انجام خالکوبی بود، بسیاری از مردم شروع به جمع شدن در اطراف ویترین مغازه خالکوبی کرده و او را در حال انجام آن تماشا کردند. خالکوبی ریحانا زندگی او را تغییر داد و همچنین فرصت‌های بیشتری را برای مک کردی باز کرده بود. بنگ بنگ خالکوبی‌های بسیار نمادینی با موضوعات متنوع ایجاد کرد که به‌طور بی‌پایان کپی می‌شد، نمونه‌ای از آن خالکوبی صورت شیر ​​روی انگشت اشاره کارا دلوین بود.

بنگ بنگ؛ اوج شهرت

با افزایش تقاضا برای کارش، مک‌کردی بین چندین سالن خالکوبی از جمله Last Rites و East Side Ink سر کار رفت. هنگامی که پیشنهاد او برای مالکیت رد شد، او برنامه‌هایی برای راه‌اندازی مغازه خود داشت که این حرکت در نهایت به اخراج او انجامید.

 پس از حدود یک دهه کار در شهر نیویورک، مک‌کردی Bang Bang Tattoo را در خیابان کلینتون در سال 2013 با سرمایه‌گذاری از پدرش افتتاح کرد. با این حال، رابطه آنها به سرعت خراب شد و او مجبور شد سال بعد تجارت را در یک مغازه جدید در خیابان بروم شروع کند. در سال 2015، مک‌کردی خاطرات و کتاب میز قهوه‌خوری را با عنوان Bang Bang: My Life in Ink منتشر کرد و در سال 2018، او دومین سالن را در خیابان بزرگ در سوهو افتتاح نمود.

چاپ