معنی تاتو شمشیر

معنی تاتو شمشیر چیست؟ اگر به دنبال نمادی از قدرت و شهامت هستید، ما تاتو شمشیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این پست به ریشه شمشیر و نحوه استفاده از تاتو آن می‌پردازیم و همچنین در مورد معنای خالکوبی شمشیر و معنای آن برای افرادی که قصد دارند آن را تاتو کنند، صحبت خواهیم کرد. خالکوبی شمشیر نه تنها معانی زیادی دارد، بلکه وقتی شروع به اضافه کردن تصاویر و نمادهای اطراف آن می‌کنید، می‌توانید چیزی کاملاً متفاوت ایجاد نمایید. تا پایان این مقاله، باید درک بهتری از خالکوبی شمشیر داشته باشید و امیدواریم چند ایده دیگر در مورد اینکه چگونه می‌توانید خالکوبی شمشیر خود را تغییر دهید، به شما ارائه دهیم.

درباره تاتو شمشیر

شمشیر سلاحی بود که در نبرد برای اهداف دفاعی و تهاجمی استفاده می‌شد. شمشیر تیغه‌ای است با یک یا دو لبه برنده و نوک تیز که به صورت دسته‌ای تنظیم شده و دارای حالت نسبتا صافی است. به طور کلی، شمشیر توسط یک غلاف یا یک قاب فلزی محافظت می‌شود و بر اساس خنجر در آغاز عصر برنز ساخته شد.

شمشیرهای رومی و یونانی کوتاهتر از حد معمول بودند. شمشیرهای آنها دو لبه برش و یک نقطه در انتهای آن برای سوراخ کردن داشت و شوالیه‌های قرون وسطی از چند نوع شمشیر استفاده می‌کردند. این شمشیر برای اعمال زور در نظر گرفته شده بود، در حالی که آنها یک شمشیر کوتاه و نوک تیز دیگر را برای سوراخ کردن اشیاء یا آشپزی به دست می‌گرفتند.

در قرون وسطی گفته می‌شد که اعراب در تولدو و دمشق بهترین شمشیرها را می‌ساختند. قیچی یکی از وسایلی بود که اعراب و ایرانی‌ها از آن استفاده می‌کردند و از بین تمام شمشیرهایی که در طول سال‌ها ساخته شده‌اند، سامورایی‌ها بهترین شمشیرهای ساخته شده را دارند. شمشیرهای آنها به صورت یک لبه منحنی تک لبه با فولاد نرم که در یک دسته بلند قرار دارد، طراحی شده است.

معنی خالکوبی شمشیر

خالکوبی شمشیر نشان دهنده اقتدار، محافظت، شجاعت، قدرت و شهامت است. به نظر می‌رسد که این معانی واضح هستند، زیرا شمشیر برای ضربه زدن به دشمنان استفاده می‌شد. اما تا آنجا که متافیزیکی پیش می‌رود، شمشیر نماد قدرت نافذ عقل است. تاتو شمشیر همچنین نماد چیزهایی با ماهیت جنسی است و این یک نماد فالیک می‌باشد.

انواع تاتو شمشیر

تغییرات زیادی در تاتو شمشیر به وجود آمده و معنای این خال کوبی می‌تواند بر اساس تصویر نوسان زیادی داشته باشد. در زیر برخی از تغییرات مختلفی که در طول سال‌ها دیده‌ایم آورده شده است.

شمشیر با تاتو تاج

شمشیر با خال کوبی تاج نشان دهنده سلطنت و تسلط است. پادشاه یک قلعه به عنوان یک جنگجو شناخته می‌شد، بنابراین هنگامی که شمشیر با تاتو تاج با هم جفت می‌شود، نماد قدرت تاج و تخت و هر چیزی خواهدبود که با آن همراه است.

شمشیر با خالکوبی جمجمه

خالکوبی شمشیر و جمجمه نشان دهنده مرگ است. شمشیر در طول سالیان عمر خود جان بسیاری را گرفته وبا جفت شدن شمشیر با جمجمه می‌توان معنی را به عنوان علامت هشدار در نظر گرفت.

شمشیر با خالکوبی بال فرشته

شمشیر با بال‌های فرشته می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. با این حال، فرشته طاق، مایکل، فرشتگان را در جنگی علیه لشکریان شیطان رهبری کرد. لوسیفر برخاسته بود و سعی می‌کرد تاج و تخت آسمان را به دست گیرد و علیه خدا قیام کرد. مایکل فرشته اصلی در سمت خدا بود که نیروهای شورشی را سرکوب کرد و در تمام تصاویری که او را نشان می‌داد، شمشیر در دست داشت.

تاتو شمشیر و اژدها

بسته به نوع اژدهای انتخاب شده ممکن است تفاوتی در معنای خالکوبی شمشیر و اژدها ایجاد کند. با این حال، اژدها از دیرباز موضوعی محبوب در خالکوبی بوده است و نمادهای آنها از محافظت، قدرت، خرد، استقلال، ترس، شانس خوب و تعادل متغیر خواهدبود. بسیاری از این معانی با نماد شمشیر منطبق است، بنابراین به نظر می‌رسد جفت خوبی باشند.

شمشیر با خالکوبی مار

خالکوبی شمشیر و مار نیز می‌تواند معانی زیادی داشته باشد. اگر افعی مارپیچ را به خالکوبی شمشیر اضافه کنید، ایده دفاع، باروری و غرور را تقویت می‌کند. مار به این شهرت دارد که اگر آن را به حال خود رها کنید برای شما مزاحمتی نخواهد داشت و همین امر را می‌توان در مورد یک جنگجو که از نگهبان خود دفاع می‌کند نیز گفت.

خالکوبی شمشیر شعله ور

خالکوبی شمشیر شعله ور نماد مسیحیت است. گفته می‌شود زمانی که عیسی به صلیب کشیده شد و سپس زنده شد، این شمشیر شعله ور از باغ عدن گرفته و با این کار، این امکان برای انسان‌ها فراهم شد که بار دیگر وارد بهشت ​​شوند.

چاپ