معنی تاتو روح

تاتو روح یکی از پر معنی‌ترین خالکوبی‌ها است که به دلیل داشتن ظاهر متفاوت و جذاب توسط افراد زیادی انتخاب می‌شود، این تاتو فوق العاده با اهداف خاصی خالکوبی می‌شود که برای شناخت آن‌ها باید شخصیت افراد را کاوش کنید. ظرافت و زیبایی این تاتو سبب شده که برای خالکوبی آن نیاز به دقت زیادی داشته باشید به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما به یک تاتوکار حرفه‌ای مراجعه کنید. در عقاید دینی طراحی روح به معنای زنده نگه داشتن رو عزیزانی است که از دست داده‌ایم این در حالی است که در باور‌های باستانی و اساطیری می‌توان معنی متفاوت‌تری را دریافت نمود، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کلی تاتو طرح روح بپردازیم.

معنی تاتو روح

در سال‌های اخیر خالکوبی و تاتو بدن با استقبال چشمگیری همراه بوده و افراد به دنبال طراحی‌های متفاوت هستند، در این میان توجه به معنی تاتو نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. تاتو روح یکی از طراحی‌های متفاوت و جالب است که به دلیل طرح جذاب مورد توجه خیلی از افراد قرار میگیرد. این طراحی هم می‌تواند زیبا و دوست داشتنی باشد و هم ظاهر ترسناک به خود بگیرد. 

معنی تاتو طرح روح بر اساس باور‌های قدیمی به سوگواری برای عزیز از دست رفته تعبیر شده است. در واقع با توجه به عقایدی که افراد مذهبی بر آن پایبند هستند زمانی که افراد زنده نمی‌توانند از یاد و خاطره درگذشتگان خود تهی شوند با تاتو روح بر روی دست یا بدن سعی در نگهداری همیشگی و دائم یاد و خاطره او دارند. 

در مقابل باور‌های باستانی وجود دارد که طرح روح را تمایل به زندگی ابدی و جاودانگی تعبیر می‌کنند. در واقع آن‌ها بر این باورند که انسان به همیشگی بودن تمایل دارد و با این طرح قصد دارد جسم فانی خود را درگیر روح ابدی کند. آن‌ها معتقدند افراد با این کار می‌خواهند به زندگی ابدی پس از مرگ اشاره کنند این که تنها چشم انسان از بین می رود و روح او در تناسخ زمانی در جسم دیگری به زمین باز میگیرد. این چرخه تناسخ ابدی است و انسان‌ها به نوعی نامیرا هستند. 

تاتو روح ذات انسان‌ها را نشان می‌دهد، همانطور که عنوان شد گاهی برخی طراحی‌های مینیمال و کلاسیک با داشتن جذابیت‌های دوست داشتنی می‌توانند توجه افراد را به خود جلب کنند این در حالی است که در برخی موارد افراد با خالکوبی کردن تصویر روح‌های خبیث و سرگردان باور‌های ذهنی خود را به نمایش می‌گذارند. این تاتو می تواند شامل هر طرحی از روح باشد و گاهی افراد سایه ی روح را نیز به تاتو می افزایند.

تاتو روح قابل ترکیب با سایر طرح‌ها هستند که باعث تغییر معنی آن نیز خواهد شد، ترکیب روح و زنجیر به معنای تسخیر روح شیطانی است مخصوصا اگر در طراحی رنگ‌های تیره به کار برده شود، برخی مواقع افراد از طرح‌های رئالیستیک برای ترکیب قلب آناتومی و روح استفاده کرده و به این ترتیب نشان می‌دهند حتی روح فرد مورد نظر قبل آن‌ها را اسیر کرده، این تعبیر عاشقانه از عقاید خداهای یونانی برگرفته شده است. 

تاتو طرح روح و ترکیب آن با عصا برگرفته از داستان‌های روح سوار است که به دنیای انسان‌ها پا گذاشته و قصد تسخیر روح پاک آن‌ها را دارید این طرح به تازگی در میان افراد مخصوصا آقایان جوان محبوبیت خاصی پیدا کرده است. ترکیب طرح روح که در قسمت سر آن اسکلت قرار دارد نشان از قدرت طلبی حتی پس از مرگ را دارد و فردی که این طرح را با خود به همراه دارد تا لحظه مرگ دست از تلاش برای رسیدن به قدرت بر نمی‌دارد. 

جمع‌بندی

تاتو روح با داشتن ظاهر بی‌نهایت جذاب و مرموز یکی از انتخاب‌های ایده آل به شمار می‌آید، خالکوبی فوق العاده شیک که در سال‌های اخیر با رنگ‌آمیزی‌های متفاوتی به دنیای تاتو پا گذاشته، تاتو با طرح روح آبرنگی که ترکیبی از رنگ‌های متفاوت را دارد شکل جذاب به این خالکوبی داده است. البته برخی دختر خانم‌ها با استفاده از سبک‌های مینیمال و کلاسیک طرح‌های روح را به صورت بامزه تاتو می‌کنند که خود یک نوآوری به شمار می‌آید. بهرحال اگر قصد انجام تاتو بدن به شکل روح را دارید پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به تاتوکار حرفه‌ای این طرح را در سبک‌های مختلف و با رنگ‌آمیزی متفاوت انجام دهید.

 

چاپ