بی‌حسی‌های مناسب برای تاتو

  • مقالات
  • بازدید: 119

بی‌حسی‌های مناسب برای تاتو

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که تاتوکاران باید حتماً آن را در نظر باشند، استفاده از بی‌حسی‌های تاتو است. استفاده از بی‌حسی‌های نامناسب قطعاً نارضایتی مشتریان را به همراه خواهد داشت. به همین علت تاتوکاران باید از بهترین بی‌حسی‌ها استفاده کنند تا مشتریان در حین کار اذیت نشود و طرح نهایی به درستی اعمال شود.

قطعاً زمانی که مشتریان در زمان انجام تاتو درد داشته باشند، نمی‌توان آن را تحمل کنند. در نهایت این امر موجب به هم خوردن تمرکز تاتوکار خواهد شد. بنابراین استفاده از بی‌حسی‌های مناسب برای تاتو اهمیت زیادی دارد. ما در این مطلب برخی از بهترین بی‌حسی‌های مناسب را به شما معرفی خواهیم کرد.

بی حسی اورجینال عقرب

یکی از کرم‌های بی‌حسی مناسبی که می‌توان برای انجام کار‌های تاتو از آن استفاده کرد، بی‌حسی عقرب است. این پماد قوی می‌تواند تأثیر زیادی کنترل درد داشته باشد. بسیاری از تاتوکاران حرفه‌ای برای تسکین و کنترل درد در زمان انجام امور تاتو از این کرم استفاده می‌کنند.

با استفاده از این کرم می‌توانید تقریباً به مدت ۲ ساعت درد ناحیه مورد نظر برای تاتو را از بین ببرید. این یک ترکیب عالی از اثر بخشی و ایمنی به شمار می‌رود. ترکیبات موجود در این کرم عوارض خاصی برای پوست به همراه ندارند و می‌توانید با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید.

بی حسی TKTX

TKTX را می‌توان به عنوان یکی از بی‌حسی‌های ‌ایده‌آل برای تاتو معرفی کرد. این پماد یکی از محبوب‌ترین بی‌حسی‌های تاتو به شمار می‌رود و فروش بسیار بالایی دارد. اگر می‌خواهید مشتریان شما یک بی‌حسی در سطح استاندارد را تجربه کنند، این می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد.

بی حسی دکتر نامب

از دیگر بی‌حسی‌های بسیار قوی برای انجام امور تاتو می‌توان به این گزینه اشاره کرد. این پماد را برای انجام تاتو‌های مختلف در صورت و بدن به کار می‌برند. همچنین با توجه به این که اثربخشی بسیار بالایی دارد، برای گزینه‌های دیگر همچون لیزر، میکرونیدلینگ و غیره نیز کاربرد دارد. این بی‌حسی می‌تواند در مدت ۴۵ دقیقه پوست را کاملاً بی‌حس نماید.

بی‌‌حسی نانوبروز اورجینال

بی‌حسی نانوبروز اورجینال یک بی‌حسی عالی برای تاتو است. این بی‌حسی قوی را می‌توان برای انجام تاتو در تمام بخش‌های بدن به کار برد. با استفاده از این پماد بخش مورد نظر پس از ۲۰ دقیقه بی‌حس خواهد شد و تأثیر آن برای مدت ۱ ساعت روی پوست باقی می‌ماند.

بی حسی ساستین (بلوژل)

ساستین یکی از بی‌حسی‌هایی است که در دسته بی‌حسی‌های ژل قرار می‌گیرد. این ژل محصول آمریکا است و یکی از بی‌حسی‌های مناسب برای تاتو به شمار می‌رود. در ترکیبات این ژل انواع مواد بی‌حس‌کننده و اپی نفرین وجود دارد. این ترکیبات در کنار هم مانع از ورم، التهاب و عوارض ناشی از تاتو خواهند شد.

این ژل در حین کار تاتو مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان آن را برای امور مختلف مانند تاتو، ریموور، لیزر و غیره به کار برد.

بی حسی ژله‌ای آلفا

از دیگر بی‌حسی‌های ژله‌ای می‌توان آلفا را نام برد. این ژل یکی از قوی‌ترین ژل‌های بی‌حس‌کننده به شمار می‌رود و می‌تواند ۷۰ درصد بی‌حسی ایجاد کند. این بی‌حس‌کننده را می‌توان برای انواع پوست‌ها مختلف مورد استفاده قرار دارد. خاصیت ضد التهابی این ژل موجب شده تا از آن در امور مختلف مانند لیزر؛ ایجاد چال لپ، تاتو و غیره استفاده کنند.

بی‌حسی بی‌ال اورجینال

در نهایت می‌خواهیم یک بی‌حسی مایع را به عنوان یکی از بهترین بی‌حسی‌های موجود در بازار برای تاتو معرفی کنیم. بی‌حسی بی‌ال به شکل کریستال‌های مایع یا یخ طراحی شده است. از این محصول برای بی‌حس کردن پوست حین تاتو استفاده می‌کنند. اثربخشی قوی این محصول می‌تواند درد ناشی از تاتو را تا حد زیادی کاهش دهد. بنابراین اگر به دنبال یک بی‌حس‌کننده تاتو مایه هستید بی‌ال اورجینال یک گزینه مناسب است.

جمع‌بندی

امروزه ایجاد تاتو روی بدن طرفداران زیادی دارد. افراد زیادی تمایل دارند تا در بخش‌های مختلف بدن خود تاتو ایجاد کنند. تاتوکاران برای انجام تاتو‌ها به ابزار‌های مختلفی نیاز دارند که یکی از آن‌ها بی‌حس‌کننده است. بی‌حس‌کننده می‌توانند بخشی از پوست را کاملاً بی‌حس‌کننده تا فرد در زمان تاتو دردی احساس نکند.

قطعا احساس درد در زمان انجام تاتو می‌تواند تمرکز تاتوکار را به هم بزند، بنابراین لازم است تا آن‌ها قبل از انجام تاتو از بی‌حسی‌های مختلف استفاده کنند. ما در این مطلب برخی از بهترین بی‌حسی‌های موجود در بازار را به شما معرفی کردیم.

چاپ  ایمیل