تاتو مچ پا

تاتو مچ پا

آیا قصد انجام یک تاتوی خاص روی مچ پا را دارید؟ خالکوبی مچ پا در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، زیرا سلبریتی‌ها همگی به اینستاگرام رفته‌اند تا طرح تازه‌ای را بر روی خال‌کوبی‌هایشان که به خوبی پدیکور شده‌اند، به نمایش بگذارند. با توجه به اینکه هر مجله از Cosmo گرفته تا Glamour، پا را در میان بهترین نقاط زنان برای خالکوبی نام می‌برد، جای تعجب نیست که تفاوت جنسیتی در تاتوی مچ پا وجود دارد. داده‌های اخیر نشان می‌دهد که 83.2٪ و 87٪ از خالکوبی‌های زنان به ترتیب روی مچ پا و پا دیده می‌شود که این میزان در مردان 16.8 و 13 درصد است.

مانند هر تاتوی بدن دیگری، ملاحظات منحصر به فردی در مورد قرار دادن وجود دارد، به همین دلیل است که ما قبل از اینکه به یک سالن خالکوبی در نزدیکی خود بروید و کارهای دائمی روی پاهای گرانبهای خود انجام دهید، توصیه‌هایی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

4 نکته که باید قبل از تاتو کردن مچ پا در نظر بگیرید

1. شروع کار

برای شروع، در نظر بگیرید که آیا می‌خواهید جوهر را در هر چهار فصل به نمایش بگذارید یا نه. اگر چنین باشد، وقت آن است که یک درس مختصر در آناتومی پا داشته باشیم. تاتو کردن روی بالای مفصل تارسال عرضی یا تارسال‌ها (در اصل قسمت بالای پاها) به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید کار را بدون جوراب و همچنین با جوراب نمایش دهید.

همچنین، با توجه به ماهیت اعتیادآور خالکوبی، باید فضایی را برای رشد در نظر بگیرید. می‌توانید انگشتان پا را با یک طرح کوچک در امتداد قسمت پایینی پا تاتو کنید و سپس در طول ماه‌ها و سال‌های آینده، خالکوبی مناسب می‌تواند به طور ارگانیک رشد کند و به سمت مچ پا و بالاتر از اندام تحتانی گسترش یابد.

2. مراقبت‌های بعدی

مراقبت‌های کوتاه مدت و طولانی مدت پس از تاتوی مچ پا بسیار مهم است، زیرا پاهای شما به صورت روزانه تحت فشار زیاد قرار می‌گیرند. تحقیقات نشان می‌دهد که پاها بیشتر مستعد ابتلا به عفونت پس از تاتو هستند. بدیهی است که باید در روزها و هفته‌های پس از انجام تاتو پا مراقب تاتوی خود و پوست بدنتان باشید، از تعریق زیاد و استرس (در اثر دویدن و غیره) اجتناب کنید و با استفاده از محلول پاک کننده ارائه شده و با مصرف آنتی اکسیدان‌های لازم برای بهبودی سریع اطمینان حاصل کنید.

3. آیا می‌توانید درد را مدیریت کنید؟

در مقاله اخیر ما در مورد نحوه تصمیم گیری در مورد محل خالکوبی بدن، به آستانه درد پرداختیم و اینکه چگونه پاها با توجه به تعداد زیاد انتهای عصبی به عنوان مناطق دردناک در نظر گرفته می‌شوند. کمترین درد در آناتومی پا برای انجام خالکوبی در امتداد قوس طولی داخلی بیرونی فوق الذکر است، یعنی گوشتی ترین قسمت پا که در طول سال‌ها پس از تماس مکرر با کفش و عناصر روزمره سخت تر شده است.

4. انتخاب سالن خوب

با توجه به اینکه خالکوبی پا در برابر عفونت آسیب پذیرتر است، باید اطمینان حاصل کنید که کار را در استودیویی انجام می‌دهید که به تمیزی شهرت دارد. این تعهد با رعایت دقیق استانداردهای ایمنی خالکوبی و پیرسینگ و دستورالعمل‌های پیشگیری و کنترل عفونت خالکوبی ارائه شده است، پشتیبانی می‌شود.

سخن پایانی

بهترین خالکوبی‌ها خالکوبی‌هایی هستند که می‌توانید با افرادی که دوستشان دارید، آنها را به اشتراک بگذارید (از قضا، گاهی اوقات خالکوبی‌هایی که بیشتر از آنها پشیمان می‌شوید نیز همینطور هستند). استفاده از یک طراحی ساده و مینیمال اجازه می‌دهد تا کمی فردیت را از نظر قرارگیری ایجاد کنید، در حالی که در هر شرایطی پوشاندن آن آسان خواهد بود.

چاپ  ایمیل