بیوگرافی باب تایرل

  • مقالات
  • بازدید: 206

باب تایرل (متولد 4 نوامبر 1962) یک تاتوآرتیست آمریکایی بوده که در حال حاضر در ایست پوینت، میشیگان مستقر است. دارایی خالص او در سال‌های 2021-2022 رشد قابل توجهی داشته و او در حال حاضر مجرد است. باب تیرل در دیترویت، میشیگان، ایالات متحده به دنیا آمد و به نظر می‌رسد که فیلم‌های هوی متال و ترسناک به طرز شگفت انگیزی در آثار او نفوذ می‌کنند. آثار باب تیرل که عمدتاً سیاه و خاکستری است، اغلب فوتورئالیست، اما همیشه کاملاً معتبر می‌باشد و با سبک ترسناک و توانایی خود در گرفتن موضوعات تاریک و تبدیل آنها به شاهکارهای سورئال روی پوست، خود را به یک تاتوکار افسانه‌ای تبدیل کرده است.

او از پدر هنرمندش الهام گرفت و پس از یک وقفه، باب با اولین خالکوبی خود در 30 سالگی به صحنه هنر بازگشت و تمام مهارت‌های لازم برای تاتوآرتیست شدن را دارد، اما صبر، مهارتی که به ندرت در میان همسالانش یافت می‌شود، او را متمایز کرده و کار او را بسیار دقیق و همچنین پربار می‌کند.

باب تایرل؛ زندگی کاری

از نظر حرفه ای، باب تقریباً یک فرد موفق بوده و هنرمندانی مانند کید راک، عمو دراکر، تروی لوکتا و پت لاچمن را خالکوبی کرده است. امروز او در همایش‌های بزرگ و به عنوان مهمان در سالن‌های تاتو در سراسر جهان خالکوبی می‌کند. اما با وجود همه اینها، او هنوز همان مرد فروتنی است که در زمان شروع کارش بود. او همیشه در دسترس، خوش اخلاق و آماده به اشتراک گذاشتن دانشی خواهدبود که در طول زندگی حرفه‌ای خود انباشته کرده است.

رنگ‌های مشکی و رنگ‌های خاکستری ظریف موجود در Intenze به او کمک می‌کند تا سبکی خاص خود را ایجاد کند. تایرل در دیترویت، میشیگان به دنیا آمد و خالکوبی را در سی سالگی آغاز کرد. او در LA Ink و London Ink حضور داشته است و در سال 2012 او به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران در اولین جایزه Chaudesaigues شرکت کرد، جایزه‌ای که حرفه و آثار هنری هنرمندان خالکوبی را به رسمیت می‌شناسد. تایرل همچنین در کنفرانس جهانی تاتو در سال 2012 شرکت کرد و در اواخر سال 2012، او در قسمتی از Ink Master به عنوان داور ویژه مهمان ظاهر شد.

ارزش باب تایرل

بسیاری از مردم می‌خواهند بدانند قومیت، ملیت، اصل و نسب و نژاد باب تیرل چیست؟ طبق منابع عمومی، IMDb و ویکی‌پدیا، قومیت باب تیرل مشخص نیست. باب تیرل یکی از ثروتمندترین تاتو آرتیست‌هاست و در لیست محبوب ترین تاتو آرتیست‌ها قرار دارد. طبق تحلیل ما، ویکی‌پدیا، فوربس و بیزینس اینسایدر، دارایی خالص باب تیرل 5 میلیون دلار است.

باب تایرل در لیست محبوب ترین هنرمندان تاتو قرار گرفته است. همچنین در فهرست نخبگان افراد مشهور متولد ایالات متحده قرار گرفت. اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که باب تایرل چند ساله بود که خالکوبی را شروع کرد؟ او می‌گوید: "به من پیشنهاد کارآموزی داده شد و در عرض سه ماه کارم را رها کردم و تمام وقت خالکوبی می‌کردم. وقتی تاتو بدن را شروع کردم 34 ساله بودم؛ شاید کمی دیر به نظر برسد اما به نظر من هر زمانی می‌توان شروع کرد."

باب تایرل امروز یکی از بهترین و مشهورترین تاتوآرتیست ها در کل جهان محسوب می‌شود که افراد زیادی از سنین محتلف با سبک کاری او آشنا هستند. همچنین ظرافت بالا، تمیزی کار و زیبایی طرح‌هایش باعث شده تا آثارش توسط خیل عظیمی از جوانان، میانسالان و حتی کودکان مورد توجه قرار بگیرد. جالب است بدانید که اکثر کارهایش با جور مشکی و خاکستری انجام می شود و با همین دو رنگ، قادر است طرح های پرتره و سه بعدی زیبایی را خلق نماید.

چاپ  ایمیل