بیوگرافی نیکو هورتادو

  • مقالات
  • بازدید: 360

نیکی هورتادو با نام نیکلاس‌هامبرتو هورتادو در 12 مارس 1981 در سن فرناندو کالیفرنیا به دنیا آمد. او پسر یک جوشکار مکزیکی و یک خانه دار اسپانیایی تبار بوده و یک تاتوکار حرفه‌ای و شخصیت تلویزیونی آمریکایی است. او مالک Black Anchor بوده و در برنامه‌های تلویزیونی مانند LA Ink و Ink Master حضور دارد. نیکو و دوستش دن اسمیت هر دو در LA Ink ظاهر شدند و او بیشتر به خاطر پرتره‌های رنگی با جزئیات بسیار معروف است.

 

نیکو هورتادو؛ حرفه و کار

او یک خواهر و یک برادر به نام مت هورتادو دارد که او نیز تاتوآرتیست است. از نظر ملیت نیز آمریکایی بوده و از قومیت مکزیکی-آمریکایی به شمار می‌آید. نیکو هورتادو از کودکی عاشق هنر بود و در سن 16 سالگی، با دوستش شروع به گذراندن کلاس‌های آموزشی در مرکز هنری پاسادنا کردند. او سال‌ها در کلاس‌ها شرکت کرد، اما بعداً تصمیم گرفت هنر را رها کند و به ساخت و ساز بپردازد.

پس از سه سال کار سخت، او به کار خود در استودیو Art Junkies Tattoo ادامه داد و مدت کوتاهی در آنجا کار کرد و به او پیشنهاد کارآموزی داد. نیکو هورتادو قبل از اینکه به عنوان یک هنرمند خالکوبی قدم بگذارد، هرگز خودش خالکوبی نکرده است! او چندین خالکوبی را در خانواده و دوستانش دیده بود، نیکو می‌گوید: "همیشه می‌خواستم برای امرار معاش به سمت هنر بروم و خیلی خوشحال هستم که این اتفاق خیلی ارگانیک افتاد."

نیکو سالن تاتوی خود را به نام بلک انکر کالکتیو در سال 2010 در هسپریا تأسیس کرد. بسیاری از مردم از کار او قدردانی کردند و در سال 2013، نیکو با اولین نمایش هنری انفرادی خود "رناتی" به سطح بالاتری در حرفه خود رسید. پس از آن، او مجموعه‌ای از نقاشی‌ها را در گالری کورپو در سانتا مونیکا، کالیفرنیا به نمایش گذاشت.

ارزش خالص نیکو هورتادو چقدر است؟

نیکو هورتادو از طریق حرفه خود به عنوان یک هنرمند و تاتو آرتیست شناخته شد و نرخ تخمینی ساعتی خالکوبی او بین 150 تا 200 دلار می‌باشد. با این حال، دارایی خالص و حقوق واقعی او برای مردم فاش نشده است. او همچنین از طریق برنامه‌های تلویزیونی، دی وی دی‌های آموزشی و استودیوی خالکوبی خود پول زیادی به دست آورد.

در سال 2017، هورتادو استودیوی جدیدی را افتتاح کرد که در لس آنجلس قرار داشت و او در LA Ink and Ink Master ظاهر شد. نیکو در سال 2012 به عنوان هیئت داوران جایزه Chaudesaigues بازی کرد و در برنامه‌های تلویزیونی متعددی ظاهر شده است.

او افراد مشهور زیادی مانند Drake، The Game، Fred Durst، Chris Cole، The Rock، Jenna Jameson، Jeffree Star و بسیاری دیگر را تاتو کرده است. نیکو در سراسر جهان خالکوبی کرده و سمینارهای آموزشی زیادی در مورد استفاده از تئوری و تکنیک رنگ ارائه می‌دهد.

همسر نیکو هورتادو کیست؟

نیکو یک مرد متاهل است و با جوآن هورتادو ازدواج کرد که صاحب سه فرزند شدند. او چندین عکس از فرزندان و همسرش در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به جز عشقش به خالکوبی، وقت خود را صرف سفر به دنیا می‌کند.

نیکو هورتادو در سراسر جهان مشهور می‌باشد. او همچنین در پلتفرم‌های مختلف اجتماعی کاملاً فعال بوده و میلیون‌ها طرفدار را برای خود جذب کرده است. او خالکوبی‌های خود را در صفحات اجتماعی خود مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشته و بیش از 1.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و در توییتر 62.7 هزار دنبال کننده دارد.

عشق او به هنر زمانی دگرگون شد که در سن 16 سالگی دوست دیرینه اش، مایک دماسی، ماشین گرفت. نیکو و مایک پس از آن ابزار و راه‌هایی برای شرکت در کلاس‌های مرکز هنری پاسادنا داشتند. نیکو چندین سال در کلاس‌های آموزشی شرکت کرد اما تصمیم گرفت هنر را رها کند و به ساخت و ساز بپردازد.

امروز نیکو با وجود محبت و حمایت طرفداران، دوستان و خانواده خود بسیار متواضع است. او همچنین مجموعه خالکوبی مخصوص خود را دارد و زندگی خود را صرف خالکوبی، سفر به جهان و گذراندن وقت با خانواده اش می‌کند.

 

چاپ  ایمیل