معنی تاتو قلب

  • مقالات
  • بازدید: 24978

تاتو قلب خالکوبی پرمعنی است که حتی رنگ تاتو نیز در معنی آن تاثیر گذار است، در نگاه اول همه قلب را به معنی عشق تعبیر می‌کنند و این تعبیر کاملا درست خواهد بود در صورتی که قلب تتو سرخ سالم و به رنگ سرخ باشد. در واقع این نماد که در سال‌های اخیر معانی متفاوتی به خود گرفته یک خالکوبی بسیار جذاب و احساسی است که می‌توانید با شریک عشقی خود آن را ست کنید. البته اشکال و ایده‌های متفاوتی از این طرح وجود دارد که به دلیل ظرافت کاری‌های ریز باید توسط تاتوکار حرفه‌ای انجام شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی معانی کلی طرح و شکل قلب بپردازیم.

تاتو قلب

معنی تاتو قلب

در سال‌های اخیر تاتو وجه تازه‌ای به خود گرفته و افراد با اهداف خاصی این کار را انجام می‌هند، در واقع طرح‌های موجود همگی دارای معانی خاص هستند. تاتو قلب یکی از پرکاربرد‌ترین خالکوبی هاست که به شکل‌های مختلف بر روی نواحی مختلف بدن خالکوبی می‌شود. این طراحی گاهی به صورت قلب دو نیمه است که زوج‌ها به عنوان ست بر روی دست خود خالکوبی می‌کنند، البته اشکال متفاوت‌تری نیز وجود دارند که شامل موارد زیر هستند: 

  • قلب قرمز نماد عشق و رابطه عاطفی قوی استف در واقع تاتو این شکل آن هم با رنگ قرمز تنها بیانگر عشق و احساس به فرد خاصی است، معمولا این طراحی به صورت ست انجام می‌شود. 
  • قلب شکسته یکی دیگر از طرح‌های پرطرفدار است که در سال‌های اخیر در میان جوانان و نوجوانان بسیار باب شده، معنی این تاتو برای همه واضح است. در واقع قلب شکسته به نوعی یک هشدار برای اطرافیان است که به فرد نزدیک نشوند چرا که او غم خیلی بزرگ در دل دارد. 
  • در مقابل قبل قرمز پر امید، معنی تاتو با طرح قلب سیاه نا امیدی و غم است. در واقع این طرح مفاهیم زیادی را در بر دارد که از مهم‌ترین آن می‌توان به انزوا و گوشه گیری دارنده آن اشاره کرد. از دیگر معانی این قلب می‌توان به غم از دست دادن یک عزیز اشاره کرد که جای آن به هیچ عنوان پر نمی‌شود. 
  • قلب‌های مینیمال نشان دهنده آغاز دوباره زندگی و تولد دیگر استف این قلب‌ها در هر نقطه از بدن یا صورت تاتو می‌شوند و به دلیل داشتن اندازه ریز چندان به چشم نمی‌آیند اما با دقت می‌توانید ظرافت و زیبایی آن را ببینید. 
  • ترکیب حروف و قلب از دیگر روش‌هایی است که برای این تاتو به کار برده می‌شود و در میان زوج‌های جوان و پارتنر‌های عشقی محبوبیت زیادی دارد. این تاتو که ترکیبی از نام افراد و نیمه‌ای از قلب است عشق عمیق میان افراد را به نمایش می‌گذارد. 
  • قلب آناتومیک طراحی بی‌نظیر و خلاقانه است بر اساس باور بسیاری زندگی واقعی را به نمایش می‌گذارد، در واقع این طرح واقع گرایانه به راحتی می‌تواند نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند. اگر قصد دارید این طرح را بر روی بدن تاتو کنید حتما آن را به یک تاتو کار حرفه‌ای بسپارید. 
  • قلب بی‌نهایت نماد عشق بی‌پایان به یک فرد است، این طرح که ترکیبی از علاون بی‌نهایت و یک قلب کوچک است به معنی عشق ابدی خواهد بود و حتی می‌توانید در گوشه دیگر بی‌نهایت حرف اول نام فرد را بنویسید. 
  • تاتو برگ بی‌بی دل یک خالکوبی کاملا زنانه است اما در میان آقایان طرفداران زیادی دارد، این تاتو نماد قدرت در عشق است. 

موارد فوق همگی به نوعی یکی از نماد‌های تاتو قلب را معرفی کردند، این طرح بی‌نظیر و فوق العاده به دلیل داشتن تنوع بالا از محبوبیت زیادی برخوردار است. از مهم‌ترین مزایای طرح قلب می‌توان به قابلیت ترکیب آن با سایر طرح‌های دیگر مثل گل، بال، اشک و…  به صورت تاتو مینیمال اشاره کرد. 

تاتو قلب و ادمک

جمع‌بندی

تاتو قلب با داشتن طراحی‌های متفاوت یکی از انتخاب‌های ایده آل برای تاتو‌های دخترانه است، البته ورود طرح قلب آناتومیک و ترکیب آن با سایر مدل‌ها سبب شد که این خالکوبی در میان آقایان نیز رواج پیدا کند. در زمان خالکوبی انواع مدل‌های قلب می‌توانید با استفاده از ترکیب رنگ مختلف یا تکنیک سایه روشن، تاتو سه بعدی داشته باشید. اگر قصد تاتو بدن را دارید و می‌خواهید یکی از طرح‌های پیچیده را انتخاب کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما از یک تاتوکار حرفه‌ای بخواهید که آن را برای شما انجام دهد چرا که طراحی قلب آناتومیک با داشتن جزئیات زیاد نیاز به دقت زیاد دارد.

 

چاپ  ایمیل