معنی تاتو فیل

  • مقالات
  • بازدید: 3356

تاتو فیل معانی قوی دارد، زیرا فیل حیوانی باورنکردنی است و طرح‌های خالکوبی فیل می‌تواند به دو صورت انجام شود: یک فیل آفریقایی که معمولاً بزرگ‌تر با گوش‌های بزرگ‌تر است یا یک فیل آسیایی کوچک که بازیگوش به نظر می‌رسد. مهم نیست که چه طرحی را برای خالکوبی فیل خود انتخاب می‌کنید، زیرا این حیوان دوست داشتنی نماد قدرت، خرد و قدرت است.

معنی تاتو خرطوم فیل

خالکوبی فیل‌ها با خرطومشان برگرفته از باورهای چینی باستان است که نشان دهنده خوش شانسی می‌باشد. در واقع، فیل‌ها به طور کلی در فرهنگ چینی نشان دهنده شانس بسیار خوبی هستند و از نظر بیولوژیکی، وقتی یک فیل خرطوم خود را بالا می‌برد، به این معنی است که می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

بنابراین، خالکوبی خرطوم فیل همچنین می‌تواند به این معنی باشد که شما فردی خشن هستید و از سوی دیگر، هنگامی که فیل در خالکوبی خرطوم خود را به پایین بیاورد، در فرهنگ چینی نشان دهنده باروری خواهدبود. همچنین اعتقاد بر این است که وقتی تنه پایین باشد، انرژی و نیرو را برای رویارویی با یک مانع در آینده ذخیره می‌کند. خالکوبی فیل با خرطوم پایین به این معنی است که شما قدرت بسیار زیادی در درون خود دارید که می‌توانید هر زمان که بیشتر به آن نیاز داشتید، قدرت خود را آزاد کنید.

معنی خالکوبی فیل و ماه

طرح خالکوبی فیل و ماه می‌تواند به این صورت باشد که فیل در داخل یک هلال ماه نشسته است، یا اینکه فیل ماه را با خرطوم خود حمل می‌کند. ماه به عنوان یک تاتو می‌تواند معانی زیادی داشته باشد که از جمله آنها می‌توان به گذشت زمان، رشد و خلاقیت اشاره کرد.

هنگامی که فیل با خالکوبی ماه ترکیب می‌شود، به این معنی است که این خالکوبی نشان می‌دهد که شما هوش بالایی دارید و با رشد و گذر زمان دانش بیشتری به دست می‌آورید.

معنی تاتو فیل با خانواده‌اش

این نوع خالکوبی فیل آرام و دوست داشتنی است و فیل‌های پشت سر هم نشان می‌دهند که چگونه یک مادر با محافظت از کودکان و دادن قدرت به آنها در زندگی آنها هدایت می‌کند. این یک خال کوبی عالی برای یک مادر مغرور است که می‌خواهد احساسات خود را نسبت به زندگی خانوادگی ابراز کند یا همیشه آنها را در مسیر درست هدایت نماید.

معنی خالکوبی فیل با گل نیلوفر آبی

خالکوبی گل نیلوفر می‌تواند به معنای چیزهای زیادی باشد که از جمله آنها می‌توان به خلوص، تولد دوباره، روشنگری، ایمان و قدرت اشاره کرد. بسیاری از این معانی مربوط به نمادگرایی فیل است و تاتو فیل ترکیبی در نتیجه می‌تواند به معنای قدرت در ایمان شما، به ویژه در بودیسم باشد. همچنین می‌تواند به این معنی باشد که شما خرد بالایی دارید و خود را روشن فکر می‌دانید.

معنی خالکوبی فیل و پروانه

خالکوبی فیل و پروانه نماد شادی و قدرت در شادی است و برای شاد بودن، به ویژه در مواقع سخت، اراده زیادی لازم خواهدبود.

معنی خالکوبی فیل و اختاپوس

اگر به دنبال خالکوبی هستید که نمادی از هوش باشد، خالکوبی فیل با اختاپوس راه خوبی است! خالکوبی فیل‌ها و اختاپوس هر دو نمادی از باهوش بودن اما به روشی خلاقانه هستند.

معنی خالکوبی فیل و شیر

ترکیب دو صورت یک فیل و یک شیر یک طرح پیچیده است، اما این دو حیوان پویا و قدرتمند در طراحی این خالکوبی قدرت و دوام شگفت انگیزی را نشان می‌دهند. زیرا شیر موجودی خشن است، در حالی که فیل قدرتی آرام دارد. این دوگانگی یک خالکوبی سنگین و قدرتمند را ایجاد می‌کند که برای کسی مناسب خواهدبود که چالش‌های بزرگی را تحمل کرده و از طرف دیگر به عنوان برنده بیرون آمده است.

چاپ  ایمیل