معنی تاتو شیر

  • مقالات
  • بازدید: 13629

معنی تاتو شیر چیست؟ شیرها یکی از محبوب ترین طرح‌های خالکوبی برای مردان هستند، زیرا نشان دهنده تسلط، قدرت، اعتماد به نفس و شجاعت بوده و بیهوده به آنها پادشاه جنگل نمی‌گویند. تاتو صورت شیر ​​با شکوه و عاقلانه به نظر می‌رسد و اگر دوستدار حیوانات هستید یا می‌خواهید تاتو خود را به سبک هنری فوتورئالیستی داشته باشید، شیر یک طرح عالی است. همچنین توصیه می‌شود که برای نشان دادن تمام جزئیات در خالکوبی صورت شیر ​​خود، انجام تاتو روی ساعد، سینه یا پشت را امتحان کنید.

معنی تاتو شیر

تاتو شیر با تاج برای مردانی که محافظ خانواده خود هستند و مسئولیت آن را بر عهده دارند، مناسب خواهدبود. زیرا نشان می‌دهد که شما قوی، مستقل و در کنترل هستید و خالکوبی همچنین می‌تواند معنای مسیحی داشته باشد: کتاب مقدس به عیسی به عنوان پادشاه و شیر اشاره می‌کند و خواننده معروف "جاستین بیبر" این طرح خالکوبی را روی سینه خود دارد.

خالکوبی شیر ماده یک انتخاب بسیار معنادار است، زیرا در حیات وحش، شیرهای ماده برای تامین معاش خانواده و همچنین مراقبت از توله‌ها با هم شکار می‌کنند. آنها شکارچیان قدرتمندی هستند و به این دلایل، تاتوی شیر ماده برای ادای احترام به زنان قوی بسیار محبوب است.

معنی تاتو شیر قبیله‌ای

گزینه‌های مختلفی برای انتخاب خالکوبی شیر قبیله‌ای وجود دارد. اگر میراث قبیله‌ای دارید، خالکوبی شیر به سبک سنتی فرهنگ شما انتخاب قابل توجهی خواهد بود. هنر قبیله‌ای آفریقایی اغلب شامل جوهر سیاه پررنگ و اشکال هندسی است و در همین حال، سبک خالکوبی تریبال کلاسیک دارای خطوط منحنی بیشتری بوده که به طرح شیر شما زندگی و حرکت می‌بخشد. در هر صورت، خالکوبی شیر قبیله‌ای چشم نواز و خاص است.

حتی یک تاتو شیر کوچک نیز چشمگیر و جالب به نظر می‌رسد و برای تأثیر بیشتر، از تاتوکار حرفه‌ای خود بخواهید جزئیات جوهر سفید تاتو را به چشمان شیر اضافه کند. علاوه بر این، یک خال کوبی شیر کوچک برای انگشتان و دست‌ها، ساعد، گردن یا پشت گوش ایده آل است.

معنی تاتو شیر هندسی

برای یک خالکوبی غیر معمول و مد روز، تاتو شیر هندسی را امتحان کنید. سبک هنری به هر خالکوبی یک لمس مدرن و آینده نگر می‌دهد و بنابراین اگر طرفدار جوهر انتزاعی تر و غیر سنتی هستید، می‌تواند برای شما عالی باشد. وقتی صحبت از خالکوبی هندسی شیر می‌شود، گزینه‌های مختلفی وجود دارد و مثلث‌های سایه دار به طراحی عمق و پیچیدگی می‌بخشد و جلوه‌ای برجسته ایجاد می‌کند.

معنی تاتو شیر و بره

مردانی که به دنبال یک خال کوبی معنادار، قدرتمند و مردانه هستند، باید طرح شیر و بره را در نظر بگیرند. در کتاب مقدس، هر دو این حیوانات نماد عیسی مسیح هستند. او اغلب «شیر قبیله یهودا» نامیده می‌شود که به میراث او به عنوان بخشی از خاندان داوود پادشاه و به عنوان مسیحا اشاره می‌کند. شیر همچنین نماد فتح او بر مرگ است و در همین حال، بره نشان دهنده قربانی مسیح می‌باشد، همانطور که در زمان‌های قدیم، بره‌ها حیوانات قربانی بودند که در مراسم مذهبی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

معنی تاتو شیر یهودا

شیر یهودا شیری است که تاج بر سر دارد و عصای سلطنتی در دست داشته و چندین معنی مختلف دارد. اولاً، می‌توان آن را یک نماد مسیحی در نظر گرفت؛ زیرا در کتاب مقدس از عیسی مسیح به عنوان "شیر یهودا" یاد شده است. ثانیا، ویژگی‌های طراحی روی پرچم قدیمی اتیوپی، این طرح را برای کسانی که دارای میراث اتیوپی هستند بسیار مهم می‌کند. به همین دلیل، برای پیروان مذهب و فرهنگ راستافاریان نیز معنادار است.

 معنی تاتو شیر و توله

خالکوبی شیر و توله نماد محافظت بین پدر و فرزند است. به این دلیل که در طبیعت، شیرها به شدت از توله‌های خود دفاع می‌کنند. به همین خاطر، این یک انتخاب محبوب برای خالکوبی برای پدران خواهدبود. این یک خال کوبی است که نشان می‌دهد خانواده چقدر در زندگی شما اهمیت دارد، بنابراین اگر می‌خواهید غرور خود را نشان دهید که چگونه همیشه آنها را در امان خواهید داشت، این یک گزینه عالی است.

چاپ  ایمیل