معنی تاتو جغد

  • مقالات
  • بازدید: 8840

معنی تاتو جغد به پرنده شب، نمادی از غم، تاریکی، تنهایی و مالیخولیایی اشاره دارد. در اساطیر یونانی نیز مفسر آتروپوس و سرنوشت بوده و بیانگر سرما، شب و مرگ است. در چین باستان، جغد خالکوبی شده حیوان وحشتناکی بود که تصور می‌شد مادرش را می‌بلعد. همچنین گفته می‌شود که جغد باعث خشکسالی شده و این یکی از قدیمی ترین نمادهای چین است. این نماد همچنین به رعد و برق، آهنگرها و انقلاب‌ها و همچنین طلسم‌هایی که اغلب روی رزمندگان خالکوبی می‌شوند، اشاره دارد.

معنی تاتو جغد در فرهنگ‌های مختلف

_برای سرخپوستان، خالکوبی جغد قدرت کمک و محافظت در شب را دارد و از پرهای آنها در مراسم آیینی خاصی استفاده می‌شود.

_بسته به زمان و فرهنگ، جغد تصویری به خود گرفته که گاهی منفی و گاهی مثبت است؛ از این رو هنگام ساخت طرح‌های خالکوبی استفاده می‌شود.

_جغد خالکوبی شده، مطمئناً به دلیل گریه آزاردهنده و شیوه زندگی اش، ناقل بسیاری از خرافات بود.

_برای رومی‌ها، جغد مرگ قریب الوقوع را پیش بینی می‌کرد. همچنین با جادوگری و جادوی سیاه مرتبط بود.

_نماد خالکوبی جغد نسبتاً منفی است؛ زیرا با نور روز روبرو نیست، جغد همچنین نماد غم و اندوه در خالکوبی، تاریکی، خلوت تنهایی و مالیخولیایی بود.

تاتو جغد؛ همه چیزهایی که باید بدانید

جغد یک پرنده شکاری شبانه است که توسط تاتوکار حرفه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد. اما جغد در خالکوبی به چه معناست؟  برای مردمان مختلف، این پرنده کنجکاوی، تحسین و ترس را در انسان برانگیخته و سبک زندگی شبانه و گریه آزاردهنده آن، جغد را به یک موتیف دوسوگرا در زمینه خالکوبی تبدیل کرده است. همچنین نشان دهنده حکمت بوده و توانایی پیشگویی را دارد، اگرچه به جادوگران متصل است، اما همچنین نماد خرد و دانش خواهدبود.

در میان سرخپوستان در ایالات متحده آمریکا، جغد خالکوبی شده از آنها در برابر ارواح شیطانی در شب محافظت می‌کند و می‌تواند به عنوان نوعی طلسم شانس عمل کند.

مکان ایده آل برای تاتو جغد شما؟

خالکوبی جغد روی شانه، روی بازو، روی تمام پشت یا بالاتنه زیباتر به نظر می‌رسد و در این مکان‌ها می‌توان پرنده ای را با بال‌های کشیده خالکوبی کرد.اما اگر می‌خواهید جغد را روی پوست تاتو کنید، می‌توانید سبک رئالیسم ( واقع گرایانه )، یا چیزی کاملاً شگفت انگیز را در حالت trash polka انتخاب کنید!

جغد به دلیل ماهیت شبانه و ظاهر ترسناکش حیوانی اساطیری است و در برخی از فرهنگ‌های بومی، جغد را نماد بدشانسی یا بداقبالی می‌دانستند. برای اکثر فرهنگ‌ها، این حیوان با دنیای معنوی و کیهانی مرتبط است، که آن را به یک حیوان بسیار محبوب تبدیل می‌کند. امروزه یکی از محبوب ترین پرندگان در دنیای خالکوبی است، اما آیا می‌دانید نماد چیست؟ جغد حیوان تاریکی است که به خوبی خود را پنهان و استتار می‌کند تا دیده نشود. به همین دلیل است که او را پرنده‌ای می‌دانند که خیلی مرموز به نظر می‌رسد. همچنین جغد نماد خرد است، بنابراین، خال کوبی جغد می‌تواند به عنوان یادآوری اهمیت خرد و دانش باشد.

تاتو جغد: معنویت

در بسیاری از فرهنگ‌های بومی، جغد به دلیل شخصیت شبانه و محتاطانه اش، واسطه ای در تماس مستقیم با خدایان و ارواح در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل است که خالکوبی جغد همچنین می‌تواند نشان دهنده ارتباط با دنیای معنوی باشد و همچنین یک راهنمایی برای حفظ این ارتباط در زندگی روزمره است.

خالکوبی جغد: شانس

برای کسانی که در زندگی روزمره خود به اتفاقات ماورایی اعتقاد زیادی دارند، بدانید که جغد حیوانی است مملو از نمادهای متنوع و بسیاری از مردم آن را به عنوان یک طلسم که خوش شانسی می‌آورد، تاتو می‌کنند. بنابراین، با توجه به معانی مختلفی که این حیوان دارد، می توانید تصمیم بگیرید که آیا آن را تاتو کنید یا خیر.

چاپ  ایمیل