نکات مهم درباره تاتوی خط چشم

نکات مهم درباره تاتوی خط چشم

آیا نکات مهم درباره تاتوی خط چشم را می دانید؟ آرایش دائمی مانند خالکوبی ابرو و رنگ کردن لب در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این روش‌ها که تا چندین سال دوام دارند، با هدف جایگزینی استفاده روزانه از آرایش واقعی یا به‌عنوان وسیله‌ای برای آرایش دائمی در میان علاقه‌مندان به زیبایی هستند. با حمایت وبلاگ نویسان زیبایی، زنان با این روش ها راحت تر شده اند و با این حال، آرایش دائمی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما در مورد خالکوبی خط چشم، نکاتی وجود دارد که باید قبل از انجام آن بدانید!

تاتو خط چشم چیست؟

خالکوبی خط چشم یا خالکوبی تقویت کننده مژه یک درمان نیمه دائمی است که رنگدانه را در امتداد خط مژه بالا و پایین ایجاد می کند. برای جلوگیری از تحریک، دور از خط اصلی انجام می شود و تاتوی خط چشم می تواند مانند خط مژه طبیعی شما نازک باشد یا ضخیم تر باشد تا مانند خط چشم کامل به نظر برسد.

ایده اصلی پشت تاتو خط چشم این است که بدون تکیه بر آرایش واقعی، به مژه‌هایتان توهم متراکم‌تر و تیره‌تر بودن بدهید. آنها بین یک تا دو سال دوام می‌آورند، اما برخی از آنها حتی تا پنج سال نیز دوام دارند. خالکوبی خط چشم همچنین می‌تواند به شما سایه چشم بدهد یا وسیله‌ای برای پر کردن نقاط طاس در امتداد خط مژه باشد... این موضوع بستگی به آنچه می‌خواهید و مهارت هنرمند انجام آن دارد.

تاتو خط چشم چقدر ایمن است؟

خالکوبی خط چشم نیز مانند خالکوبی های معمولی دارای دستورالعمل های مشابهی است. اگر توسط یک تاتوکار حرفه ای مشهور یا یک زیبایی شناس با تجربه انجام شود، بسیار ایمن هستند. شما باید بدانید که اگرچه تاتو خط چشم مانند تاتوهای معمولی دائمی نیست، اما همچنان شامل سوراخ کردن با میکروسوزن برای وارد کردن رنگدانه به پوست شما است. بنابراین، تحقیقات خود را در مورد تمام اقدامات احتیاطی که باید قبل از انجام خالکوبی انجام دهید، کامل کنید. ببینید آیا در آن مقطع زمانی برای شما کار می کند یا خیر. به عنوان مثال، اگر از داروهای آکنه استفاده می کنید، خالکوبی خط چشم توصیه نمی شود زیرا روند بهبودی شما به تاخیر می افتد.

آیا باید تاتو خط چشم انجام داد؟

در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از تصمیم به تاتو کردن خط چشم در نظر بگیرید:

خالکوبی خط چشم در یک سالن خوب هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. این عدد به هیچ وجه به پولی که برای خرید خط چشم خرج می کنید نیست. بنابراین اگر به پول اهمیتی نمی دهید و فقط به صرفه جویی در زمان علاقه دارید، می توانید اکستنشن مژه را نیز انجام دهید.

هر کسی در مورد خالکوبی آستانه درد متفاوتی دارد. با وجود اینکه خالکوبی خط چشم پس از استفاده از کرم بی حس کننده انجام می شود، اما هنوز می توانید آن را روی پلک های ظریف خود احساس کنید!

خالکوبی خط چشم نیز با عوارض جانبی همراه است. از چشم های متورم گرفته تا خونریزی، کبودی، سوزش یا خارش در اطراف ناحیه خالکوبی... می تواند بسیار زشت شود.

اگر بدن شما قادر به بهبودی مناسب باشد، نباید با هیچ مشکلی روبرو شوید. اما برخی از عوارض جانبی درمان نادرست می تواند شامل عفونت ها و گاهی اوقات حتی ریزش مو در مژه های شما باشد.

به عبارت ساده، خالکوبی خط چشم با لیست کاملی از مسئولیت ها و دستورالعمل های مراقبت همراه است. اگر مطمئن هستید که می توانید با آن کنار بیایید یا تجربه قبلی خوبی با خالکوبی دارید، ممکن است مشکلی نداشته باشید. فقط به یاد داشته باشید که این کار را در یک مکان قابل اعتماد انجام دهید. در غیر این صورت، پیشنهاد می شود آن را انجام ندهید!

چاپ  ایمیل