تاتوی دست

  • مقالات
  • بازدید: 107

تاتوی دست

تاتوی دست و پا یک هنر ظریف است و این تاتوها چالش‌های آشکاری را ایجاد می‌کنند که بیشتر به دلیل استفاده مکرر از آنها در طول فرآیند بهبودی است. ناگفته نماند که دست‌ها سطوحی ناهموار با پوست و ساختار استخوانی ظریف هستند که همین موضوع ممکن است خالکوبی آنها را بسیار دشوارتر از سایر نواحی بدن کند. با وجود مشکلات، خالکوبی دست بسیار محبوب است و ایده‌های جدید طراحی مانند سبیل یا الهام گرفته از ریحانا روی انگشت اشاره ممکن است استفاده شود، اما آنها راه را برای پذیرش بیشتر خالکوبی دست هموار کردند که همین موضوع ایده‌های هیجان انگیزی را ایجاد می‌کند.

آنچه باید در مورد تاتوی دست بدانید

اول، هرگز نباید عجولانه تصمیم بگیرید که دستان خود را خالکوبی کنید. اگر خالکوبی در این زمینه را انتخاب کنید، آمادگی و مراجعه به یک تاتوکار حرفه ای ضروری است. هنگامی که تصمیم گرفتید تاتو روی دست را انجام دهید، فقط از روی اولین سالن خالکوبی که می‌بینید از روی هوس نیفتید. باید برنامه‌ریزی کنید و چند روز مرخصی از محل کار یا مدرسه به دست شما زمان می‌دهد تا به اندازه کافی بهبود یابد و خطر عفونت و درد را به حداقل می‌رساند.

نگهداری تاتو دست

توجه داشته باشید که پس از بهبود خالکوبی دست، ممکن است لازم باشد به سالن برگردید و آن را روتوش کنید. هنرمندان معمولاً خالکوبی‌های دستی را به صورت رایگان روتوش نمی‌کنند یا مسئولیتی در قبال سایش و محو شدن زودهنگام، به ویژه در این مکان، بر عهده نمی‌گیرند.

در واقع، خالکوبی شما ممکن است نیاز داشته باشد چندین بار در طول سال اول قبل از اینکه کاملا به بهترین شکل به نظر برسد، شارژ شود. در طول عمر خالکوبی دست خود، منتظر چندین روتوش دیگر باشید تا زیبایی هنر بدن شما حفظ شود. به این دلایل، باید نگهداری خالکوبی را در برنامه خود لحاظ کنید.

ایده‌های طراحی تاتو دست

ایده‌های طراحی برای خالکوبی دست بی پایان هستند. برخی از مردم طرح‌های سنتی و قدیمی مانند گنجشک‌ها را انتخاب می‌کنند. برخی دیگر خالکوبی‌های مایع یا ارگانیک را انتخاب خواهندکرد که اثراتی مانند نقطه یا امواج بر روی حرکت ایجاد می‌کنند. این نوع خالکوبی‌ها بسیار هنرمندانه هستند و می‌توانند موضوعی معنوی برای آنها داشته باشند.

برخی از افراد خالکوبی انگشت ساده را انتخاب می‌کنند. اگرچه خالکوبی انگشتان در حال حاضر بسیار مرسوم است، اما کناره‌های انگشتان و کف دست در واقع دشوار خواهدبود تا به طور موثر خالکوبی شود. اگر روی دست خالکوبی می‌کنید، قسمت بالای دست و بند انگشتان مکان‌های بسیار بهتری هستند که باید در نظر بگیرید.

آن را به طور موقت آزمایش کنید

اگر واقعاً در مورد خالکوبی دست جدی هستید، نقاشی بدن با حنا را به عنوان آزمایش امتحان کنید. این یک راه عالی برای دیدن آنچه دوست دارید خواهدبود و طرح‌های گل به عنوان گزینه‌های شیک و منحصر به فرد محبوب هستند که ممکن است برای شما معنایی احساسی داشته باشند. علاوه بر حنا، می‌توانید خالکوبی‌های موقتی مبتنی بر آب را نیز آزمایش کنید تا با ایده‌های قرار دادن و طراحی بازی کنید.

ملاحظات نهایی

پس از صورت و گردن، دست‌ها دومین مکان قابل مشاهده برای خالکوبی هستند. این بدان معناست که انتخاب شما برای یک هنرمند خال کوبی بسیار مهم است. آنها باید تجربه، اعتماد به نفس و دانش زیادی در رابطه با خالکوبی دست داشته باشند. از دوستان و خانواده خود که قبلا تاتو کرده‌اند، توصیه بخواهید و مواردی مانند نظرات و اینستاگرام آنها را بررسی کنید. به نمونه کارهای هنرمند نگاه کنید و حتی بخواهید عکس‌هایی از خالکوبی‌های دست کاملاً بهبود یافته را ببینید. در نهایت، به طرح خالکوبی خود فکر کنید.

چاپ  ایمیل