بهترین تاتو پسرانه

  • مقالات
  • بازدید: 101

بهترین تاتو پسرانه

تاتو پسرانه مجموعه ای از مفاهیم و معانی جذاب و جالب را به همراه دارد که هر یک از آن ها می توانند انتخاب ایده آل برای به شمار آیند. در واقع روحیه ماجرا جویانه پسرانه که ته مایه غرور و ابهت مردانه زا به همراه دارد سبب شده تا برخی تاتو و خالکوبی ها تنها مختص به آقایان باشد.

در واقع تاتو با هدف نشان دادن روحیه افراد و مشکلات آن‌ها در زندگی است، البته در سال‌های اخیر خالکوبی با مفاهیم جدید تر معرفی می‌شود و همین امر سبب شده که در میان جوانان رواج پیدا کند. البته توجه داشته باشید که هر اقدامی مربوط به تاتو باید زیر توسط تاتوکار حرفه ای انجام شود، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.

معرفی بهترین تاتو پسرانه

تاتو و خالکوبی یک امر کاملا سلیقه ای است و افراد باید در انتخاب آن دقت زیادی بخرج دهند چرا که این طراحی به نوعی نقش دائمی بر بدن است که امکان پاک کردن کامل آن بسیار پرهزینه خواهد بود. در گذشته خالکوبی نقش ها ی مختلف بر اساس سلیقه رخ می داد اما امروزه افراد پیش از هر اقدامی به دنبال معانی کلی آن هستند، از جذاب ترین تاتوهای پسرانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاتو قطب نما

یک طراحی که به عنوان تاتو پسرانه شناخته می شود و معانی زیادی به همراه دارد. این طراحی که اکثرا توسط پسران انتخاب می شود وفاداری افراد را بر یک چیز خاص بیان می‌کند ممکن است فرد باشد یا یک شی یا خاطره‌ای از روز‌های دور که در هر حالت بیان احساسات افراد به یک مفهوم خاص است.

تاتو علامت اهم

یکی از مفهومی ترین تاتو های پسرانه که معانی متعددی را در بر میگیرد، در واقع افرادی که اهم را بر روی بدن خود تاتو می کنند 4 معنی خواب، توهم، بیداری و رویا را در ذهن دارند. بهتر است بدانید که این خالکوبی حاوی انرژی مثبت برای بهبود تفکرات انسانی معرفی شده است.

تاتو مار

بر اساس نظریه‌های روانشناسی مار نماد قدرت و تاتو آن بیانگر قوی بودن فرد است. در واقع این تاتو ویژگی‌های کلی مار را بیان می‌کند که شامل مخفی کاری، قدرت طلبی، زیرکی و افسونگری هستند

تاتو لنگر

از دیگر تاتو های پسرانه محبوب که طرفداران بسیاری نیز دارد لنگر است، بر پایه‌ی عقاید باستانی افرادی که در تلاطم طوفان باشند تنها یک آرزو دارند و آن هم رسیدن به ساحل، در این عقاید لنگر به معنای رسیدن به ساحل و نجات یافتن است.

تاتو جمجمه

 معمولا افرادی که این تاتو بدن یا دست خود را به شکل جمجمه انتخاب می‌کنند یعنی غم بزرگی از سر گذرانده‌اند که درد آن تفاوت زیادی با مرگ ندارد. البته معانی دیگری در پس این تاتو پسرانه تاثیر گذار وجود دارد که از مهم ترین آن می توان به قدرت طلبی تا حد مرگ اشاره کرد.

تاتو عقرب

به طور کلی این تاتو پسرانه معانی خاصی به همراه دارد که البته در عقاید مختلف و باور های قدیمی آن را به مفاهیم مختلف تعبیر نموده اند. در باور های آفریقایی عقرب نماد کینه توزی است، این در حالی است که در شرق آسیا و در ژاپن دیدگاه متفاوتی بر این قضیه دارند و دو دست عقرب را دو کفه ترازو برای عدالت می دانند.

تاتو تاس

بدون شک تاتو تاس منحصر به فرد ترین ایده ای است که برای تاتو پسرانه مورد استفاده قرار میگیرد، جفت شیش بخت و اقبال که در باور های قدیمی آن را عدد شانس معرفی کرده اند. ایده‌های اصلی درباره معانی تاس توسط قماربازان حرفه‌ای مشخص شده اما در حالت کلی تاتو کردن طرح تاس بر روی بدن، گردن، دست و… را نماد خوش شانسی می‌دانند.

جمع بندی

تاتو پسرانه شامل طرح ها و ایده های جذاب و خاص است که با توجه به روحیه جستجو گرایانه و اغلب خشن پسرانه می توان آن ها را در اشکال متفاوت سه بعدی طراحی نمود. رنگ بندی های خاص و گاهی آبرنگی، طرح های سه بعدی و ترکیبی که گاه ظاهر ترسناک به آن ها می دهد اصلی ترین بخش از ایده هایی است که برای تاتو پسرانه به کار می رود. البته دقت داشته باشید که اگر به دنبال یک تاتو تمیز و دقیق هستید حتما این کار را به دستان توانمند تاتوکار حرفه ای بسپارید و از زیبایی های بی نظیر خالکوبی خود لذت ببرید.

چاپ  ایمیل