بهترین تاتو دخترانه

  • مقالات
  • بازدید: 114

بهترین تاتو دخترانه

تاتو دخترانه مجموعه‌ای از اشکال فانتزی، جذاب و متفاوت است که در نگاه اول می‌توان گفت که این طرح‌ها مختص به دختر و خانم هاست. این طراحی‌ها معانی متفاوتی دارند که افراد بر اساس سلیقه و علایق خود آن‌ها را انتخاب می‌کنند، همچنین برخی از تاتو‌ها به دلیل سه بعدی بودن دارای رنگ بندی متفاوتی نیز هستند. 

طرح‌های مینیمال و زیبا که می‌توان از آن‌ها در هر نقطه از بدن استفاده کرد و جذابیت متفاوتی به استایل شخصی خود داد. یکی از طراحی‌های متفاوتی که امروزه بسیار باب شده، انواع تاتو دخترانه ست است که دوستان صمیمی از آن استفاده می‌کنند. البته این ست‌ها گاهی به نشانه عشق بین دو پارتنر نیز پیاده‌سازی می‌شود، در ادامه با ما همراه باشید تا معرفی بهترین تاتو‌های دخترانه بپردازیم. 

تاتو قلب

این تاتو یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که روابط عاطفی تازه‌ای را آغاز نموده اند، قلب‌ها به شکل‌های مختلفی طراحی می‌شوند اما بهترین مدل قلب به عنوان زیبا‌ترین تاتو دخترانه؛ آناتومی اصلی قلب است. 

تاتو الماس 

تجمل، شکوه، فخرو زیبایی از خصوصیات این تاتو شیک و متفاوت است که با نماد استقلال خواهی معرفی می‌شود. تاتو دخترانه الماس نماد تجمل و قدرت گرایی است. 

تاتو گل

لطافت و زیبایی گل اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این تاتو است که معانی مختلفی در پی دارد. 

تاتو پرنده

پرواز و رهایی از مهم‌ترین معانی این تاتو به شمار می‌آید از این رو افرادی که قصد جدا شدن از یک ماجرا یا رابطه را دارند از تاتو پرنده استفاده می‌کنند. 

تاتو ستاره

اولین و اصلی‌ترین معنی این تاتو امید و آرزو به آینده است، در واقع ماهیت نورانی و روشن ستاره تعبیر دیگری را در پی نخواهد داشت

البته گفتنی است که این طرح‌ها تنها بخش عمده‌ای از انواع تاتو دخترانه هستند و مدل‌ها و طرح‌های فانتزی از تاتو بدن وجود دارد که با مراجعه به تاتوکار حرفه‌ای می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. 

بهترین نقطه بدن برای تاتو دخترانه 

در گذشته تاتو تنها در بخش‌های محدود مثل ساق دست و پا انجام می‌شود، البته خانم‌ها بیشتر تاتو را بر روی صورت و به صورت آرایش دائم انجام می‌دادند. این در حالی است که امروزه انواع تاتو دخترانه در بخش‌های مختلف از بدن پیاده می‌شود که شامل موارد زیر هستند: 

مچ دست

یکی از نقاط پرطرفدار بدن برای تاتو دخترانه مچ دست است که امکان طراحی ساده و مینیمال را برای افراد فراهم می‌کند. بر روی مچ دست می‌توان از طرح‌های حروفی، طرح گل، عدد و… استفاده کرد، گاهی برخی خانم‌ها حلقه‌های گل یا از طرح دو ماهی در هم پیچیده استفاده می‌کنند. 

مچ پا

این مدل تاتو دخترانه انتخاب ایده آل برای افرادی است که اهل ورزش‌های آبی هستند چرا که پرستیژ خاصی به استایل آن‌ها می‌دهد. از طرح‌های مینیمال تا تاتو‌های دنباله دار انتخاب ایده آل برای این قسمت از بدن به شمار می‌آیند. 

انگشت

اگر به تاتو علاقه دارید اما نمی خواهید خیلی در تیررس نگاه دیگران باشد، طرح‌های ساده و ریز یا استفاده از حروف به زبان‌های مختلف بسیار زیاد و جذاب به نظر می‌رسد. 

کتف

این نقطه از بدن مخصوص خانم‌ها است مخصوصا اگر به سراغ طرح‌های فانتزی و ظریف بروید، گل رز، لاله واژگون، فرشته و… از بهترین انتخاب‌ها برای این قسمت هستند. 

ترقوه

استخوان ترقوه یکی از زیبا‌ترین بخش‌های بدن است که یک طرح مینیمال و فانتزی می‌توان جذابیت بیشتری به آن داد. 

دور ناف

امروزه دختر خانم‌ها تمایل زیادی به دیزاین نقاط مختلف بدن دارند، دور ناف یکی از این بخش‌ها است که به واسطه پوشیدن لباس‌های نیم تنه بسیار مورد توجه قرار میگیرند و افراد با استفاده از طرح‌های مختلف نیز ناف خود را کاور می‌کنند. 

جمع‌بندی

تاتو دخترانه معانی متفاوتی دارد و گاهی محل خالکوبی آن نیز در معنای آن بی‌تاثیر نیست. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان خالکوبی دخترانه باید مورد توجه قرار بگیرد، ظرافت آن است که برای خالکوبی به دست توانمند یک تاتوکار حرفه‌ای نیاز دارد. تاتوهای دخترانه با روایت‌های متفاوتی معنا شده و افراد زیادی با توجه به معانی مختلف آن به داشتن این تاتو بدن تمایل دارند.

 

چاپ  ایمیل