معنی تاتو کوسه

معنی تاتو کوسه

  • مقالات
  • بازدید: 144

معنی تاتو کوسه

کوسه به عنوان یکی از مخوف‌ترین موجودات دریا، نمادی از بی باکی و اعتماد به نفس از دیگر صفات و ویژگی‌هایی است که دارد. خالکوبی کوسه روی بدن شما می‌تواند نشان دهنده وجود ویژگی‌های مشابه باشد. بنابراین، خالکوبی یا طراحی کوسه به چه معناست؟ وی تاتو در این وبلاگ برخی از تفاسیر خالکوبی کوسه را فهرست کرده است.

معنی و ایده‌های طراحی تاتو کوسه

دلیل خالکوبی کوسه ممکن است عمیق باشد. مائوری‌های نیوزلند کوسه را «پادشاه آب‌ها» می‌نامند، زیرا نه تنها در آب زنده می‌ماند، بلکه در آن رشد می‌کند. خالکوبی کوسه معمولاً مظهر این ویژگی کوسه است. فردی که شخصیت کوسه‌ای دارد نه تنها خود را به خوبی با شرایط سخت وفق می‌دهد، بلکه می‌تواند حداکثر استفاده را نیز از آن ببرد.

یک کوسه همچنین ممکن است نشان دهنده روح جاودان طبیعت انسان باشد. مهم نیست که با چه آشفتگی روبرو شویم، قلب همیشه راهی برای درمان خود پیدا می‌کند؛ درست مثل بدن کوسه!

به نظر می‌رسد کوسه موجودی پولادین بی احساس است که توسط آب آبی شفاف احاطه شده و کوچکترین حرکتی را در آن منعکس می‌کند. این موضوع ممکن است نشان دهنده ویژگی آن دسته از افرادی باشد که اجازه نمی دهند احساساتشان تسخیر شود و بدون توجه به توانایی خود می‌توانند خونسردی خود را حفظ کنند. یعنی مسلط بر احساسات خود بودن.

تاتو دندان کوسه

دندان کوسه نماد قدرت است. همچنین امکان دارد به معنای غریزه بزرگ بقا باشد. افراد زیادی قادر به زنده ماندن از حمله کوسه نیستند و بنابراین، دندان کوسه نمادی از قدرت بزرگ است. جالب است بدانید هدیه دادن دندان کوسه به دیگران در گذشته افتخار بزرگی محسوب می‌شد.

اگر به اندازه کافی شجاع هستید که می‌توانید این خالکوبی واقعی دندان کوسه را انجام دهید و می‌خواهید ظاهر واقعی تری به آن بدهید، می‌توانید مقداری رنگ به آن اضافه کنید. ما عاشق قرار دادن خال کوبی در نزدیکی گردن هستیم، زیرا به نوعی شبیه یک گردنبند بد به نظر می‌رسد. دندان کوسه روی مچ دست یا روی مچ پا نیز خوب به نظر می‌رسد.

تاتو باله کوسه

برای سلتیک‌ها، باله پشتی کوسه شبیه داس بود. بنابراین، یک کوسه نشان دهنده یک منبع جمع آوری زمانی است که فرصتی در دسترس باشد. همچنین ممکن است نشان دهنده انتقال یک فرد از یک مرحله به فاز دیگر باشد.

خالکوبی کوسه قبیله ای

اگر به خالکوبی و طرح‌های قبیله‌ای علاقه دارید، در اینجا چند گزینه وجود دارد که می‌توانید در نظر بگیرید. شما می‌توانید انتخاب کنید که آن را به سبک سنتی تهیه کنید یا با افزودن برخی عناصر یا رنگ‌ها به آن، آن را کاملاً متعلق به خود کنید.

طرح‌های انتزاعی کوسه

اگر به دنبال گزینه‌های غیر متعارف هنری هستید، این می‌تواند چیزی باشد که می‌توانید بر آن بسازید. این طرح‌ها در اطراف گردن یا قسمت پایین شکم پیچیده به نظر می‌رسند.

خالکوبی فک کوسه

اگر به دنبال خالکوبی فک کوسه هستید، اینها گزینه‌های بسیار هوشمندانه ای هستند که می‌توانید انجام دهید. این یکی از انواع فک کوسه الهام گرفته از خالکوبی قبیله‌ای است. ما عاشق کار پیچیده روی این طرح هستیم و احساس می‌کنیم طرح واقعا شگفت انگیزی خواهد ساخت. شما می‌توانید این خال کوبی را با افزودن متن دلخواه خود یا برخی از عناصر دیگر شخصی سازی کنید.

سخن پایانی

اینها تنها چند ایده و پیشنهاد طراحی هستند. از آنها به عنوان مرجع استفاده کنید و ایده‌ها و مفاهیم خود را با تاتوکار حرفه‌ای در میان بگذارید. او همچنین می‌تواند چند عنصر دیگر را به خالکوبی شما اضافه کند تا آن را برای شما شخصی نماید.

چاپ  ایمیل