معنی تاتو پچ

  • مقالات
  • بازدید: 147

معنی تاتو پچ

معنی تاتو پچ چیست؟ این معمولاً سؤال اولیه است، سپس ما وارد بسیاری از موارد دیگر می شویم مانند: چگونه یک تاتو پچ را شروع کنیم؟ چه طرح هایی را برای خالکوبی پچ انتخاب کنید؟ چند نمونه از خالکوبی های پچ چیست؟

خالکوبی‌های پچ، خالکوبی‌هایی با اندازه کوچک تا متوسط (گاهی بزرگ) هستند که مرتب و نزدیک به هم قرار می‌گیرند و به طور سنتی آستین خالکوبی فضای باز ندارد و به احتمال زیاد دارای یک تم منسجم است. در مقابل، خالکوبی های پچ می توانند یک موضوع هماهنگ داشته و یا کاملا تصادفی باشند.

تفاوت تاتوی پچ و تاتو سنتی

همانطور که می دانید، این خالکوبی ها همان ایده کلی تاتو هستند، اما در جایی که خالکوبی مدل سنتی فضای باز را برای گره زدن تمام ایده های خالکوبی با هم حذف می کند، مدل خالکوبی پچ شده فضای باز را برای ایجاد قاب هایی برای برجسته کردن هر طرح خالکوبی جداگانه در بر می گیرد. خالکوبی های پچ به شما آزادی و تنوع بیشتری در طرح های تاتو می دهد، به این معنی که لازم نیست تمام آستین را تاتو کنید.

چه طرح ها و سبک های خالکوبی برای تاتوهای پچ ای مناسب هستند؟

به طور معمول طراحی تاتو پچ به سبک سنتی تاتو انجام می شود. همانطور که گفته شد، زیبایی تتوهای پچ در این است که می توان آنها را به هر سبکی انجام داد. این چیزی است که خالکوبی های پچ را بسیار عالی می کند، شما می توانید چندین خالکوبی، با سبک های مختلف، معانی متعدد داشته باشید، و آنها به نظر عالی بر روی بدن شما چیده شده اند.

من هزاران آستین خالکوبی پچ با رنگ و مشکی و خاکستری، خالکوبی های سنتی و خالکوبی های گویا و هر ترکیب خالکوبی که می توانید تصور کنید، دیده ام و همه آنها یک چیز مشترک دارند. آنها عالی به نظر می رسند و واقعاً منعکس کننده شخصیت شخصی هستند که آنها را خالکوبی کرده است.

بهترین راه برای شروع طراحی یک آستین با تاتوی پچ چیست؟

شروع یک طراحی تاتو پچ آسان است، شما فقط باید به سادگی با طرح‌هایی که دوست دارید شروع به خالکوبی کنید! پس از اینکه چند مورد را در مکان های مورد نظر خود اضافه کردید، فضای اضافی را با خالکوبی های متناسب با فضا پر کنید. بعلاوه، خالکوبی های پچ ای هنوز هم جذاب به نظر می رسند، خواه خالکوبی ها چقدر متراکم باشند یا نه.

برخی از مهم ترین نکات برای طراحی خالکوبی پچ می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

_انجام ندادن خالکوبی خیلی بزرگ

_تصمیم بگیرید که آیا رنگ، مشکی و خاکستری، یا آستین پچ می خواهید

_لذت بردن، جدی نگرفتن آن و انجام خالکوبی هایی که واقعاً می خواهید

واقعیت این است که خالکوبی ها قرار است سرگرم کننده باشند و مجبور نیستند از هیچ برنامه یا استراتژی منسجمی پیروی کنند. به همین دلیل است که بسیاری از علاقه مندان به خالکوبی در تمام بدن خود خالکوبی های پچ دارند. وقتی اشتیاق، هنر و سرنوشت به هم می رسند، نتیجه اغلب زیباتر از آن چیزی است که می توانستیم برنامه ریزی کنیم.

امیدواریم این پاسخ به تمام سوالات شما در مورد خالکوبی های پچ روشن شده باشد. اگر سوالی در مورد خالکوبی پچ دارید، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

چاپ  ایمیل