تاتوی انگشت | همه چیز درباره تاتوی انگشت

  • مقالات
  • بازدید: 430

تاتوی انگشت

در بسیاری از فرهنگ‌ها، طرح‌هایی که روی دست‌ها و انگشتان تاتو شده باشند، در سراسر جهان بسیار رایج هستند. چه طرح‌های حنا در میان جمعیت‌های یهودی و مسلمان در شمال آفریقا باشد، چه طرح‌های سنتی بوکانجه در بالکان یا خالکوبی‌های سنتی آمازیغ، انگشتان و دست‌ها مکان‌های خوبی برای خالکوبی هستند. اما در سال‌های اخیر، خالکوبی روی دست‌ها و انگشتان، جنون جدیدی را در میان جمعیتی تجربه کرده است و یک تاتوکار حرفه‌ای آن را به زیبایی انجام می‌دهد.

برای تاتوی انگشت کدام سبک را انتخاب کنیم؟

دست‌ها به شما این امکان را می‌دهند که تقریباً هر سبک خالکوبی را در نظر بگیرید که با این حال، هنگامی که این الگوها به خوبی ساخته شوند، مانند جواهرات واقعی روی پوست به نظر می‌رسند و خطوط ظریف آنها کاملاً با مورفولوژی ظریف دست و انگشتان سازگار است.

ما به هیچ وجه مخالف خالکوبی روی دست و انگشت نیستیم، برعکس، اما بر این باوریم که وظیفه ما ارائه اطلاعات واضح، کامل و بی طرفانه به کسانی است که مایل به انجام این کار هستند.

آیا تاتوی انگشت و دست دردناک است؟

خالکوبی دست چه در بالای انگشتان، چه لبه‌های آن‌ها، در بالای دست یا کف دست، از دردناک‌ترین خالکوبی‌هایی است که انجام خواهیدداد. این مناطق بسیار حساس دارای پایانه‌های عصبی زیاد و گوشت نسبتا کمی هستند. بنابراین احساس ورود سوزن‌ها به پوست به طور کلی در این نواحی بسیار قوی است. در حالت کلی، نوک انگشتان و کف دست‌ها دو ناحیه مستعد درد شدید هستند.

تاتوی انگشت به سرعت محو می‌شود

جوهر می‌تواند خیلی سریع محو شود. این موضوع به دلیل اصطکاک‌های متعددی است که این قسمت از بدن متحمل می‌شود. بنابراین خالکوبی محو خواهدشد، اما نه به طور یکنواخت، به این معنی که نیم یا یک چهارم خالکوبی با یک اثر محو باقی می‌ماند. این امر به ویژه در مورد لبه‌های انگشتان و کف دست صادق است.

همه ما روزی چند بار دستان خود را میشوئیم. و بسته به حرفه، شستن دست‌ها می‌تواند از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. همچنین حرفه‌هایی وجود دارد که کار دستی جزء لاینفک کار است و دست‌ها تحت فشار شدید قرار می‌گیرند. همانطور که قبلا گفتیم این امر باعث اصطکاک زیاد، سایش زودرس پوست و در نهایت تجدید پوست می‌شود. در نتیجه، خالکوبی‌ها تمایل به محو شدن دارند.

در هر صورت، خالکوبی روی انگشتان نیاز به شارژ منظم دارد، که در نهایت به مرور زمان هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.

همچنین تاتوی انگشت بسته به حرفه می‌تواند یک مانع اجتماعی باشد و متأسفانه، این موضوع امروز هم مطرح است. این چیزی است که واقعاً نباید از آن غافل شد، باید در مورد آن فکر کنید و مهمتر از همه در این تصمیم عجله نکنید.

توصیه‌های مهم برای تاتوی انگشت

حتی اگر با دانستن نکات مهم در رابطه با تاتوی انگشت، هنوز هم می‌خواهید انگشتان خود را خالکوبی کنید، در اینجا چند توصیه مهم وجود دارد.

اغلب هنرمندان تاتوکار نمی‌دانند چگونه انگشتان شما را خالکوبی کنند. اما به یاد داشته باشید فقط به این دلیل که یک هنرمند تاتو کار با کیفیتی انجام می‌دهد، لزوماً به این معنی نیست که او می‌داند چگونه انگشتان شما را خالکوبی کند. بنابراین باید به دنبال یک هنرمند خالکوبی با تجربه برای این تاتو باشید.

سخن پایانی

ما برای تاتوی انگشت، استفاده از روش‌های سنتی را پیشنهاد می‌کنیم؛ این بهترین تکنیک برای خالکوبی روی انگشتان است. خالکوبی با دست، به معنای واقعی کلمه، بدون ماشین! این عمل اجدادی دوباره به مد باز می‌گردد، و مطمئناً اجرای آن بیشتر طول می‌کشد، اما در حین کار بسیار ظریف‌تر است.

در نتیجه، خالکوبی‌هایی که با نوک دست و توسط یک متخصص با تجربه ساخته می‌شوند، اغلب بسیار تمیزتر هستند و به مرور زمان بهتر می‌مانند. لطفاً توجه داشته باشید، این بدان معنا نیست که هیچ گونه تعدیلی وجود نخواهد داشت؛ تمام نکات ذکر شده در بالا را در هر حال به یاد داشته باشید. اگر مطمئن هستید که می‌خواهید با خالکوبی روی دست‌ها یا انگشتان خود قدم بردارید، می‌توانید به ما اجازه دهید تا این کار را برایتان انجام دهیم.

چاپ  ایمیل