تاتو مردانه | نحوه انتخاب تاتو مردانه

  • مقالات
  • بازدید: 132

تاتو مردانه | نحوه انتخاب تاتو مردانه

خالکوبی عملی است که در سال‌های اخیر بسیار رایج شده و امروزه انجام تاتو مردانه و زنانه الزامات خاصی را برآورده می‌کند. در واقع، به همان اندازه که این علامت روی بدن می‌تواند پیامی ارسال کند، باید بیانگر یک هویت بوده و با اراده و شخصیت صاحب آن مطابقت داشته باشد. اما بر این اساس چگونه باید خالکوبی مناسبی را برای مردان انتخاب کرد؟ در این راهنما تا انتها با ما همراه باشید.

چه عواملی در انتخاب تاتو مردانه تأثیر می‌گذارد؟

برای اینکه بتوان از یک خالکوبی را به صورت اصولی پیاده نموده و انتظارات شخصی که آن را می‌پوشد برآورده کرد، باید روش‌های خاصی را در نظر گرفت که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم‌کرد.

هنرمند خالکوبی

توصیه می‌شود یک تاتوکار حرفه‌‌ای را به یک فرد تازه وارد ترجیح دهید. یک تاتوکار حرفه‌‌ای در واقع همه تضمین‌ها را از نظر ایمنی و بهداشت و همچنین زیبا بودن تاتو ارائه می‌دهد.

قیمت

انجام خالکوبی مردانه توسط متخصص طبعاً گرانتر از خالکوبی توسط یک آماتور خواهد بود. یک کار با کیفیت در واقع مستلزم این است که هزینه بیشتری بپردازید که برای این منظور، مقایسه قیمت‌ها در اینترنت توصیه می‌شود.

سبک تاتو مردانه

انتخاب سبک مناسب برای اطمینان از جذابیت خالکوبی بسیار مهم است. برای انجام این کار، فرد خالکوبی شده باید خود را با ابعاد مختلف در این زمینه آشنا کند. او باید خالکوبی مردانه را از بین گزینه‌های مختلف مانند قبیله‌‌ای، ژاپنی و آسیایی، خالکوبی‌های واقع گرایانه، حروف، خالکوبی قدیمی و همچنین از میان خلاقیت‌های گرافیکی و هندسی انتخاب کند.

کدام قسمت‌های بدن را باید در اولویت قرار دهید؟

خالکوبی مردانه را نمی توان به طور منطقی در تمام قسمت‌های بدن انجام داد. همین ترتیب، باید در نظر داشت که برخی از نواحی بدن نسبت به سایر نقاط دردناک تر هستند.

بنابراین توصیه می‌شود که روی صورت و گردن خالکوبی نکنید. اینها قسمت‌هایی هستند که باید از آنها اجتناب نمایید، زیرا خالکوبی در این مکان‌های خاص می‌تواند درد زیادی ایجاد کند. به همین ترتیب، خالکوبی مردانه روی کمر، مچ دست یا مچ پا گزینه مناسبی برای مردان نیست. از سوی دیگر، هنگام انتخاب خالکوبی مردانه، بهتر است مناطقی مانند ساعد، بازو، پشت و پهلوها باید مورد توجه قرار گیرند.

نحوه انتخاب خال کوبی برای مردان

خالکوبی تجربه‌‌ای است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد، زیرا یک عمر ماندگار خواهد بود، بنابراین قبل از شروع باید به دقت فکر کنید. قبل از انجام خالکوبی باید پارامترهای زیادی را در نظر گرفت. دلیل، بودجه، انتخاب هنرمند تاتو، بهداشت و ... البته باید مراقب تاتوکارهای غیر‌حرفه‌ای باشید که می‌توانند خالکوبی، پوست یا حتی سلامتی شما را خراب کنند.

شما باید برای خالکوبی آماده شوید و با استفاده از روش‌های زیر، یک طرح مناسب را انتخاب نمایید:

  • در اینترنت به دنبال ایده باشید،
  • از اطرافیانتان پیشنهاد بخواهید،
  • از آثار هنری الهام گرفته شود،
  • ایده‌‌ای در مورد افرادی که قبلا خالکوبی شده‌اند پیدا کنید،
  • مطالعه کتاب در مورد خالکوبی،
  • برای مشاوره به یک یا چند سالن خالکوبی بروید،
  • نمونه کارها را در شبکه‌های اجتماعی تماشا کنید

در اینترنت، می‌توانید ایده‌های خالکوبی زیادی را جستجو کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوع خالکوبی مورد نظر خود را در موتور جستجوی خود تایپ نمایید: سیاه، رنگی، تاتو حیوانات، نشان دهنده جملات، نشان دهنده نمادهای خاص و غیره. همچنین می‌توانید از اطرافیان خود نیز نظر بخواهید؛ شاید افرادی را بشناسید که خالکوبی شده‌اند و می‌توانند شما را در انتخاب خالکوبی مردانه راهنمایی کنند.

در پایان، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هیچ الزامی در رابطه با تاتو وجود ندارد و شما ازاد هستید که طرح تاتو و محل قرارگیری ان را انتخاب نمایید. اما با توجه به راهنمایی‌هایی که گفته شد، در انتخاب یک تاتوی مردانه جذاب، کار شما راحتتر خواهدبود.

چاپ  ایمیل