معنی تاتو خط دور دست

  • مقالات
  • بازدید: 2263

معنی تاتو خط دور دست

خطوط موازی در همه جای زندگی روزمره ما دیده‌ می‌شود. ما آنها را در مجسمه‌‌ها، جاده‌‌ها، ریل قطار و حتی چیزی به سادگی قفسه‌‌های یک کتابخانه می‌بینیم، خطوط موازی دو خطی هستند که یک درجه خاصی از فاصله بین آنها وجود دارد، هر دو خط در بالا و پایین در یک خط مستقیم حرکت‌ می‌کنند و این خطوط هرگز متقاطع نمی شوند.

این خطوط‌ می‌توانند در هر جهت، افقی، عمودی و مورب اجرا شوند، اما باز هم تا زمانی که این دو خط قطع نشوند، خطوط موازی در نظر گرفته‌ خواهندشد. این مفهوم خط موازی به عنوان یک خال کوبی‌ می‌تواند به معنای چیزهای مختلفی باشد.

معنی تاتو خطوط دور دست

فردی که خطوط را خالکوبی‌ می‌کند، یا‌ می‌خواهد در آینده خالکوبی کند، مطمئناً معنایی پشت آن در نظر دارد. از آنجایی که این خطوط هندسی هستند، فقط‌ می‌توان نمادگرایی خاصی را پشت آنها را فرض کرد. نمایش آن‌ها در یک دایره می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که جهان بی‌پایان بوده و دارای بی‌نهایت خطوط موازی است. خالکوبی‌‌هایی مانند بازوبند، به ویژه بازوبندهای دارای خط موازی، عالی به نظر‌ می‌رسند و گاهی اوقات ساده ترین طرح‌‌های خالکوبی نیز پرمعنی هستند.

طرح‌‌های خط موازی

خالکوبی خط موازی مفهومی است که بسیاری به تازگی شروع به درک آن کرده اند. راه‌های مختلفی برای نمایش این خطوط وجود دارد، چه بخواهید یک بازوبند پیچیده داشته باشید، فقط دو خط که علامت مساوی را ایجاد می‌کنند، یا حتی می‌توانید خط سومی را روی بازوبند قرار دهید تا دو خط دیگر را همراهی کند.

تاتو دو خط پررنگ

یکی از رایج‌ترین خالکوبی‌ها خطوط موازی است که به طور جسورانه روی ساعد قرار می‌گیرند. این دو خط بسته به ترجیح شما‌ می‌توانند خطوط ضخیم یا نازک تر باشند. هنگام انجام این خالکوبی، ایده خوبی است که اندازه آن را بسته به اندازه بازوهای خود تنظیم کنید. اگر اندام باریکی دارید، خطوط نباید خیلی ضخیم باشند، زیرا نه تنها فضای بازوی شما را اشغال‌ می‌کند، بلکه نامتناسب به نظر‌ می‌رسد.

ساعد تنها نقطه ای نیست که‌ می‌توانید این دو خط پررنگ را داشته باشید و بازو نیز برای تاتوی آن عالی به نظر‌ می‌رسد.

تاتوی خطوط ضخیم و نازک

اینکه بخواهید این خالکوبی‌‌ها را با جوهر مشکی پررنگ رنگ کنید یا نه به خودتان بستگی دارد،‌ اما می‌توانید طرح‌‌هایی را در این خطوط موازی نیز ادغام کنید.

نمادهایی مانند ستارگان و سایر تصاویر کیهانی‌ می‌توانند نشان دهنده یک جهان موازی بین آن دو خط موازی باشند. این خالکوبی را‌ می‌توان از جایی نزدیک به وسط بازو شروع کرد، شاید خط ضخیم تر در قسمت بزرگتر بازو و خط نازک در پایین جایی که بازو شروع به نازک شدن‌ می‌کند در نزدیکی آرنج باشد. این طرح روی ساق پا و قسمت پایین ساق پا، زیر زانو نیز عالی به نظر‌ می‌رسد.

خالکوبی دستبند

خطوط موازی که شبیه به مچ بند در اطراف مچ قرار‌ می‌گیرند، این جلوه را به شما‌ می‌دهند که همیشه یک دستبند به دست دارید.

همانطور که در بالا ذکر شد، شما‌ می‌توانید این خطوط را به صورتی که‌ می‌خواهید تاتو کنید، به شرطی که موازی باشند! حتی می‌توانید یک خط را با جوهر سیاه پررنگ پر کنید، و خط دیگر را شفاف نگه دارید، با انجام این کار، خطوط به شکل‌های نوار مانند تبدیل می‌شوند.

تاتو سه خط نازک

تاتو سه خط موازی‌ می‌تواند یک مفهوم جالب را ایجاد کند. این سه خط لزوماً نباید نازک باشند، هر هنرمند خالکوبی که شما تصمیم‌ می‌گیرید نزد او بروید، مطمئناً باید بتواند این طرح‌‌ها را انجام دهد. یک توصیه قبل از انجام این خالکوبی، این است که مطمئن شوید که هنرمند خطوط را مطابق میل شما ردیف کرده و آنها را تا حد ممکن صاف کرده است تا امواج ناهنجار یا شکاف ناهموار وجود نداشته باشد.

چاپ  ایمیل