معنی تاتو کوه

  • مقالات
  • بازدید: 272

معنی تاتو کوه

معنی تاتو کوه می‌تواند نشان دهنده چیزهای زیادی باشد: یک مسافر، یک رویاپرداز، یک روح ماجراجو، یک روح عمیقا مذهبی، یا حتی فردی که از طبیعت به قدری لذت می‌برد که آن را روی پوست خود نشان می‌دهد. اگر قصد دارید یک خالکوبی کوهستانی داشته باشید، به خواندن این مطلب ادامه دهید تا در مورد رایج‌ترین معانی آن و الهام گرفتن از طرح‌های مناسب برای تاتوی کوه بیاموزید.

معنی تاتو کوه چیست؟

کوه‌ها نمادی از ماجراجویی، قدرت پایدار و انعطاف پذیری هستند و خالکوبی کوه اغلب برای بیان همین مفاهیم استفاده می‌شود. کوه‌ها به نمادی معنوی متصل هستند و در مسیحیت، برخی از کوه‌ها مکان‌های مقدسی بودند که خداوند در آنجا با مردم ارتباط برقرار می‌کرد. حتی امروزه کوه‌های خاصی پرستش می‌شوند (کوه اورست، کوه المپ، و کوه فوجی). همچنین تاتوی قله یک کوه  نمادی برای دستیابی به حالت آگاهی و خرد است.

نمادگرایی که با تاتوی کوه استفاده می‌شود، عمق بیشتری به معنی برای فرد می‌بخشد. ابرهای مه آلود در اطراف کوه یک چیز را در مورد خالکوبی کوه می‌گویند، در حالی که رنگین کمان یا خورشید به چیز دیگری اشاره خواهندداشت. خلاقیت و تنوع طرح‌های زیادی از خالکوبی‌های کوهستانی وجود دارد.

تغییرات تاتو کوه

تغییرات زیادی برای خالکوبی کوه وجود دارد، و اغلب اوقات آنها یک تم طبیعی برای آنها دارند. به عنوان مثال، خالکوبی کوه با گرگ یا شکارچی دیگر پیامی متفاوت با کوه‌هایی که با پرندگان نشان داده شده است، دارد. نمادهای تاتو دیگری نیز وجود دارد که می‌توان آنها را به خالکوبی‌های کوهستانی متصل کرد که اصلاً ربطی به طبیعت ندارند. نمادهای خالکوبی سنتی مانند بیل، جمجمه، خون، قلب و طومارها هم می‌توانند در خالکوبی کوهستانی گنجانده شوند تا پیام منحصر به فرد خود را ارسال کنند.

سبک‌های تاتو کوه

سبک‌های مختلفی از خالکوبی‌ها وجود دارد که برخی از سبک‌ها با برخی از خالکوبی‌ها بهتر از بقیه مناسب هستند. رایج ترین سبک‌های خالکوبی برای خالکوبی کوهستانی، سیاه کاری، آبرنگ و رئالیسم خواهدبود. Blackwork نوعی خالکوبی است که بسیار ساده بوده و منحصراً از جوهر سیاه استفاده می‌کند. شما می‌توانید یک خال کوبی کوهستانی داشته باشید که فقط در چند خط با چند نقطه مانند کوه‌ها و چند خط تاتو شده است. یا می‌توانید رشته‌کوهی با یک جنگل کامل در اطراف آن داشته باشید که ممکن است چندین ساعت طول بکشد تا تکمیل شود.

خالکوبی رئالیسم اگر به خوبی انجام شود، تصویر تاتوی کوه تقریباً کیفیت عکاسی را خواهد داشت! این نوع خالکوبی با لایه‌های مرکب و شیب‌دار با طرح زمان بسیار بیشتری می‌برد و خالکوبی پرهزینه تری است. با انتخاب یک تاتوکار حرفه‌ای، نتیجه نهایی بسیار چشم‌نواز خواهدبود.

با تاتوی کوه، چه چیزی را نشان خواهم داد؟

کوه‌ها نیز رمز و راز زیادی برای خود دارند، بنابراین آنها نماد کاملی از اسرار آمیز بودن ما هستند. اگر از این معنی استفاده کنید، به مردم می‌گویید که از راه دور ممکن است شبیه دیگران به نظر برسید، اما زمانی که شما را بشناسند، می‌بینند که تفاوت زیادی بین شما و دیگران وجود دارد. با افزودن مقداری مه یا غبار این طرح‌ها ممکن است معنی را کمی واضح تر کند.

کوه‌ها، به همان اندازه که بزرگ و ترسناک هستند، نماد قدرت خواهندبود. بعد از اینکه معنایی را که دوست دارید پیدا کردید، زمان آن فرا می‌رسد که بفهمید می‌خواهید خالکوبی کوه روی پوست شما چگونه به نظر برسد.

یکی دیگر از سبک‌های تاتو کوهستانی با جزئیات بسیار زیاد که ممکن است انتخاب کنید، تاتوی کوه‌ها در پس‌زمینه و تصاویر طبیعی‌تر (درختان، آب و غیره) در پیش‌زمینه است. این طرح برای افرادی که می‌خواهند معانی طبیعی بیشتری به طرح‌های خود اضافه کنند بسیار عالی است. همچنین برای هر کسی که می‌خواهد خالکوبی‌های خود را مانند نقاشی روی پوست خود نشان دهد، گزینه ای مناسب خواهدبود.

بعد از اینکه طرح خالکوبی کوهستانی را پیدا کردید، باید مکانی برای قرار دادن آن پیدا کنید. ممکن است فکر کنید که تاتوی کوه باید یک خالکوبی افقی باشد، اما حقیقت این است که این روزها افراد زیادی خالکوبی کوهستانی عمودی را انجام می‌دهند. حتی اگر بخواهید می‌توانید یک خالکوبی کوه روی بازوی خود نیز انجام دهید. ممکن است متوجه شوید که کوه‌ها روی عضله بازوی شما عالی به نظر می‌رسند، یا ممکن است متوجه شوید که یک طراحی منظره کامل می‌خواهید و در کمر شما شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. بنابراین، جایگاه قرارگیری آن با توجه به سبک تاتو متفاوت خواهدبود.

چاپ  ایمیل