هزینه ‌‌راه‌اندازی سالن تاتو

  • مقالات
  • بازدید: 507

هزینه ‌‌راه‌اندازی سالن تاتو

تاتو از سالیان گذشته تا به امروز یک شکل محبوب از هنر بدن بوده است؛ با این حال، سوالی که برای بسیاری پیش‌ می‌آید این است که هزینه ‌‌راه‌اندازی یک سالن تاتو چقدر است؟ امروز ما عناصر ضروری را که باید هنگام افتتاح استودیوی خود در نظر بگیرید را بررسی می‌کنیم و برآوردی از هزینه‌‌های ‌‌راه‌اندازی آن به شما ارائه خواهیم داد.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه ‌‌راه‌اندازی سالن تاتو

افتتاح یک ‌سالن خالکوبی‌ می‌تواند یک تجربه ارزشمند باشد، اما مجموعه هزینه‌‌های خاص خود را دارد که تحت تأثیر عوامل زیر است:

مکان و اندازه ‌سالن

‌سالن‌‌های خالکوبی در مکان‌‌های برتر با اجاره بالاتر ممکن است هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت کنند. ‌سالن‌های بزرگ‌تر نیز ممکن است هزینه‌های سربار بالاتری داشته باشند که می‌تواند منجر به قیمت‌های بالاتر شود.

کیفیت تجهیزات و لوازم مورد استفاده

استفاده از تجهیزات و لوازم باکیفیت، هزینه ارائه خدمات تاتو را افزایش‌ می‌دهد.

سطح تجربه و مهارت هنرمندان خالکوبی

هنرمندان خالکوبی بسیار ماهر و با تجربه ممکن است به دلیل تخصص و شهرت خود، نرخ‌‌های بالاتری داشته باشند.

نوع و میزان تبلیغات انجام شده

هزینه تبلیغات، مانند تبلیغات رسانه‌‌های اجتماعی یا تبلیغات چاپی، بر هزینه خدمات خالکوبی تأثیر‌ می‌گذارد.

هزینه‌‌های اولیه هزینه ‌‌راه‌اندازی سالن تاتو

افتتاح یک سالن خالکوبی نیاز به سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی دارد که بخاطر خریدهایی مانند مواد اولیه، محتمل هزینه خواهیدشد. برای اطمینان از موفقیت ‌سالن خالکوبی خود، برنامه‌ریزی دقیق و بودجه برای این هزینه‌‌ها ضروری است.

پرداخت اجاره یا خرید

پیدا کردن یک مکان و اجاره آن معمولا مهم ترین هزینه اولیه است. ما به جای خرید، اجاره را توصیه‌ می‌کنیم، زیرا هرگز نمی‌دانید تجارت چگونه پیش خواهد رفت. اگر بیش از 5 سال در همان مکان هستید و قصد دارید مدتها در آنجا بمانید، خرید گزینه بهتری است.

تجهیزات

بازسازی و تجهیزات نیز تعیین‌ می‌کند که چقدر هزینه باز کردن یک ‌سالن خالکوبی زیاد است. شما‌ می‌توانید ‌سالنی را اجاره کنید که از قبل تمام تجهیزات را داشته باشد، اما اگر در حال انجام این کار هستید، در نظر بگیرید که چرا مالک قبلی هنوز ‌سالن را اداره نمی‌کند. آیا آنها تاتوکاران آماتوری بودند؟ یا مشتریان بالقوه در منطقه کافی نیستند؟ یا شاید هم قصد نقل مکان بنا به دلایل شخصی را داشته باشند.

مجوزها و گواهی‌‌ها

بسته به مقررات ایالتی و شهرستانی، ممکن است به مجوز هنرمند تاتو، مجوز کسب و کار و مجوز منطقه بندی نیاز داشته باشید. هزینه دریافت مجوزها می‌تواند بر اساس محل و نوع مجوز مورد نیاز متغیر باشد.

هزینه‌‌های بیمه و حقوقی

بیمه کردن برای محافظت از کسب و کار و مشتریان شما در برابر حوادث و صدمات ضروری است. هزینه بیمه بسته به پوشش متفاوت بوده و‌ می‌تواند در سال متغیر باشد. هزینه‌‌های قانونی برای تهیه پیش نویس قراردادهای کارکنان و قراردادهای اجاره نیز‌ می‌تواند به هزینه‌‌های اولیه اضافه کند.

هزینه‌‌های مداوم ‌سالن تاتو

هزینه‌‌های مداوم برای ‌‌راه‌اندازی یک ‌سالن خالکوبی معمولاً بسته به اندازه و مکان ‌سالن و همچنین تعداد کارمندان و سطح تلاش‌‌های بازاریابی و تبلیغات متفاوت است. در اینجا برخی از هزینه‌‌های مداومی که باید هنگام افتتاح یک ‌سالن تاتو در نظر داشته باشید آورده شده است.

هزینه‌‌های آب و برق و نگهداری

این هزینه‌‌ها شامل هزینه‌‌های ماهانه مانند برق، آب، گرمایش، تهویه مطبوع و حذف زباله‌ می‌شود.

حقوق و دستمزد برای کارمندان

اگر قصد دارید کارمندان زیادی را استخدام کنید، باید هزینه‌هایی شامل دستمزد، مالیات و مزایا را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید این عنصر را معکوس کنید و از هنرمندان بخواهید که برای استفاده از استودیو به شما پول بدهند، به این معنی که آنها مجبور به خرید تجهیزات مواد نیستند و می‌توانند به مشتریان شما دسترسی داشته باشند. در عوض، شما از آنها پورسانت خواهیدگرفت.

لوازم و تجهیزات برای خالکوبی و تمیز کردن

لوازم تاتو شامل سوزن، جوهر، ماشین آلات و سایر تجهیزاتی است که برای فرآیند خالکوبی ضروری خواهدبود.

هزینه‌‌های تبلیغات

هزینه بازاریابی بسته به میزان زیادی‌ می‌تواند متفاوت باشد

سخن پایانی

افتتاح و نگهداری یک ‌سالن موفق خالکوبی مستلزم برنامه ریزی دقیق و تخمین بودجه است، از جمله در نظر گرفتن هزینه‌‌های اولیه و هزینه‌‌های مداوم. ما به شما توصیه‌ می‌کنیم که یک ملک تجاری را اجازه کرده و برای اینکه درامد خود را افزایش دهید، شاگرد بگیرید و صندلی اجاره دهید.

چاپ  ایمیل