بیوگرافی امی جیمز

  • مقالات
  • بازدید: 356

امی جیمز یک تاتوکار حرفه‌ای است که اختلال کمبود توجه او را از سنین پایین به سمت هنر و خالکوبی سوق داد. پدرش سالن تاتو داشت و همچنین نقاش بود و او اولین خالکوبی خود را در 15 سالگی انجام داد. این هنرمند در 6 آوریل 1972 در شرم الشیخ مصر به دنیا آمد و پدرش یک آمریکایی بود که با ارتش اسرائیل کار می‌کرد و سه سال قبل از رفتن به اسرائیل به یهودیت گروید. در اسرائیل با مادر جیمز که از بخارست مهاجرت کرده بود آشنا شد و دوران کودکی خود را در اسرائیل و مصر گذراند. پدرش وقتی جیمز چهار ساله بود خانواده را ترک کرد و بنابراین او بدون پدرش بزرگ شد.

امی جیمز؛ زندگی شخصی

وقتی جیمز 11 یا 12 ساله بود، به ایالات متحده نقل مکان کرد و با پدربزرگ و مادربزرگش (والدین پدرش) زندگی کرد و در 12 سالگی به میامی رفت. او در نوجوانی به اسرائیل بازگشت تا خدمت سربازی خود را در نیروهای دفاعی اسرائیل به عنوان تک تیرانداز به پایان برساند.

امی با جردن کید، بازیکن فوتبال آمریکایی ازدواج کرده است و دارای دو فرزند به نام‌های شایلی‌هایلن و نالیا جیمز هستند. جیمز قبلاً از سپتامبر 2005 با آندره آ اوبرایان ازدواج کرده بود تا اینکه سال بعد (2006) طلاق گرفتند.

حرفه امی جیمز

جیمز در سال 1992 در Tattoos By Lou شاگردی خود را با تاتوآرتیستی به نام "لو" در سال 1992 آغاز کرد. در حال حاضر، او به همراه کریس نونیز مالک سالن خالکوبی Love Hate Tattoos در میامی بیچ، فلوریدا، موضوع نمایش واقعی TLC است. او همچنین با نونیز و جسی فلیت و کلوپ شبانه Love Hate Lounge در میامی افتتاح کرد و صاحب مشاغل دیگری مانند شرکت پوشاک DeVille است.

جیمز علاوه بر کسب‌وکار خالکوبی‌اش، طرح‌هایی را برای تلفن‌های همراه RAZR V3 موتورولا ایجاد کرد و در یک خط جواهرات به نام جواهرات Love Hate Choppers، با جواهرساز بوستون، لری ویموث، سرمایه‌گذاری نمود.

او نمایشی به نام NY Ink در نیویورک داشت که در آن برنامه‌های فیلمبرداری را در وبلاگش اعلام کرد. او اعلام کرده بود که فیلمبرداری در مارس 2011 آغاز می‌شود و نمایش در تاریخ 2 ژوئن 2011 پخش خواهد شد.

شرح زندگی امی جیمز از زبان خودش

در سال 1992، زمانی که از ارتش خارج شدم، به آمریکا برگشتم و برای بیست و یکمین سالگرد تولدم، اولین تجهیزات خالکوبی ام را برایم خریدند. این شخصی که برایم دستگاه را خرید بهترین دوست برادرم بود و می‌دانست که من آنقدر به تاتو بدن علاقه دارم که حقوقش را خرج کرد تا برای من یک دستگاه و چند سوزن بخرد تا به من کمک کند. در آن زمان، من با مشکلات زیادی روبرو بودم، بنابراین در نهایت این دستگاه عالی بود؛ زیرا به من نگاهی اجمالی به آینده ام داد؛ یعنی در واقع در تولد 21 سالگی، جعبه‌ای را باز کردم که زندگی من را برای همیشه تغییر داد.

در آن زمان، تنها یک سالن معتبر خالکوبی در میامی وجود داشت که آن هم Tattoos by Lou بود. شروع کردم به تلاش برای خالکوبی کردن و در آن زمان، لوئیس سگاتو و تروی لین به همراه دیگر نام‌های بزرگ در مغازه کار می‌کردند و او برای مدت طولانی با پل راجرز کار کرده بود و ورود به مغازه خالکوبی آنها آسان نبود! اما در نهایت، فکر می‌کنم نظر او را جلب کردم و او موافقت کرد که من را وارد کار کند. من در واقع زمین می‌شستم، ماشین‌هایش را می‌شستم و کارهایی از این قبیل.

پس از آن کارم را گسترش دادم و به یک فرد نسبتا حرفه‌ای در عرصه تاتو بدن تبدیل شدم. امی جیمز امروز جزو برترین تاتوکارهای جهان است و توانسته با استفاده از خلاقیت و مهارتش، توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

چاپ  ایمیل