بیوگرافی پل بوث

  • مقالات
  • بازدید: 242

پل بوث یک تاتوکار حرفه‌ای، مجسمه‌ساز، نقاش، فیلم‌ساز و موسیقی‌دان آمریکایی است که در شهر نیویورک زندگی می‌کند. او بیشتر به خاطر استفاده از تاتوهایی با جوهر سیاه و خاکستری که قطعاتی به سبک سورئالیسم تیره را به تصویر می‌کشد، شناخته شده است. بوث در سراسر جهان طرفدارانی شبیه به فرقه پیدا کرده و مشتریان مشهوری دارد که شامل اعضای بسیاری از گروه‌های راک مانند Slayer، Slipknot، Soulfly، Mudvayne، Pantera و Sepultura می‌شود. شور هنری بوث از کودکی شروع شد و فردی کاملاً خودآموخته بود. پل بوث از طریق تجربیات و رشد شخصی خود، سبک فنی خود را توسعه داده است.

بوث در سال 1968 در ایالات متحده آمریکا متولد شد و اطلاعاتی درباره محل تحصیل خود در دبیرستان یا کالج/دانشگاه فاش نکرده است.

 

شغل پل بوث

استفاده بوث از رویکردی شبیه به نقاشان اولیه فلاندری، به او اجازه می‌دهد تا به سطحی از عمق و بافت دست یابد که منجر به یک نقاشی بصری خیره کننده و واقع گرایانه می‌شود. او را می‌توان به عنوان یک سوررئالیست تاریک توصیف کرد و هنرهایش هم در داخل کشور خودش و هم در سطح بین المللی به نمایش گذاشته است.

وقتی بوث اولین خالکوبی خود را به نام دخترش انجام داد، علاقه او برانگیخته شد. او می‌خواست در مورد آنچه که در رسانه وجود دارد بیشتر بداند و دنیای خالکوبی را با استفاده خود از جوهر سیاه و خاکستری برای به تصویر کشیدن شیاطین، جانوران، جنین‌های شیطان صفت و سایر تصاویری که جنبه کابوس دارند، طوفانی کرد. طولی نکشید که فرقه ای شکل گرفت و تصاویر با امضای او روی پوست افراد مشهور از جمله گرگ آلمن، آندرتیکر، اعضای Slipknot، Slayer، Pantera، Lamb of God و بسیاری دیگر به چشم می‌خورد.

پل بوث علاوه بر معرفی جنبه‌های تاریک‌تر هنر خالکوبی، بسیار سخت کار کرده است تا دیدگاه عمومی را نسبت به هنر تاتو تغییر دهد. تلاش‌های قوی او برای ارتقای خالکوبی به قلمرو هنرهای زیبا بوده و همچنان ادامه دارد و همانطور که با بوم نقاشی می‌کشد، به پوست نگاه کرده و از جوهر به عنوان رنگ در تمام آثار هنری خود استفاده می‌کند. جالب است بدانید که او توسط National Arts Club - قدیمی ترین و یکی از معتبرترین موسسات هنری در ایالات متحده - شناخته شده و او اولین هنرمندی محسوب می‌شود که این افتخار را دریافت کرده است.

افتخارات پل بوث

در سال 1996، پل بوث Last Rites Tattoo Theatre را در شهر نیویورک افتتاح کرد. Last Rites Tattoo Theater با داشتن برخی از بهترین هنرمندان خالکوبی در جهان، به سرعت به یکی از بهترین استودیوها تبدیل شد و به مقصدی افسانه ای برای طرفداران و طرفداران امپراتوری تاریک Booth تبدیل گشت.

در سال 2007، او دامنه هنری و حرفه ای خود را گسترش داد و اولین گالری هنر تاریک را در نیویورک افتتاح کرد که آن را Last Rites Gallery نامید. Last Rites از آن زمان به یک گالری برتر برای سوررئالیسم معاصر تبدیل شده است و میزبان هنرمندانی خواهدبود که از کاوش در هر جنبه ای از شرایط انسانی هراسی ندارند.

Last Rites Tattoo Theatre and Gallery تجربه حسی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. بوث دنیایی همه جانبه خلق کرد و مهمانان او می‌توانند بهترین هنرهای تاریک، برخی از بهترین هنرمندان خالکوبی را در محل کار، و فضایی که شبیه هیچ چیز دیگری نیست را مشاهده کنند.

ارزش خالص پل بوث

او دارای درامد تخمینی بین 70000 تا 125000 دلار است و دارایی خالص تخمینی او بین 1 تا 5 میلیون دلار بوده که از شغل خود به دست می‌آورد. همچنین به خاطر شهرت زیادی که دارد، همیشه طرفداران بی‌شماری داشته و از همین طریق توانست به ثروت بالایی دست پیدا کند.

چاپ  ایمیل