بیوگرافی دنیل سیلوا

  • مقالات
  • بازدید: 207

دنیل سیلوا یک تاتوکار حرفه‌ای و محبوب است؛ اگر از طرفداران خالکوبی هستید، حتما Ink Master را تماشا کرده‌اید. در این نمایش چندین هنرمند تاتوکار از سراسر جهان در چالش‌های مختلف شرکت می‌کنند و یکی از افرادی که از این نمایش به شهرت رسید، دانیل سیلوا است. سیلوا پس از حضور در برنامه‌های تلویزیون و راه اندازی یک کانال یوتیوب، شهرت زیادی به دست آورد و علاوه بر این، دنیل سیلوا در طول سال‌ها با بسیاری از افراد مشهور کار کرده است.

دنیل سیلوا؛ زندگی نامه

این شخصیت در 13 ژوئیه 1993 در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او استعدادهای هنری خود را از سنین جوانی با خط خطی روی یک دفترچه به نمایش گذاشت. بعدها به گرافیتی و نقاشی با اسپری علاقه پیدا کرد و والدین دنیل سیلوا در دوران دبیرستان او از هم جدا شدند. این حادثه او را به مسیر مخرب تجارت مواد مخدر کشاند و در نهایت پلیس پسر جوان را گرفت و به سالن نوجوانان فرستاد. او به پنج ماه حبس و شش ماه حبس خانگی محکوم شد.

پس از طلاق والدین دنیل سیلوا، او درگیر تجارت مواد مخدر شد. این نوجوان پس از گذراندن دوران خود، شروع به یادگیری نقاشی و فیلمسازی کرد. او همچنین یک پروژه نقاشی اسکیت برد افتتاح کرد و با این حال، سیلوا برای تامین مالی کسب و کار خود به تجارت مواد مخدر بازگشت. قانون دوباره او را گرفت و دانیل به یک سال زندان محکوم شد.

 

 

ارزش خالص و حرفه دانیل سیلوا

دنیل سیلوا پس از اتمام دوران حبس خود مجبور شد از پس خود بربیاید. خانواده‌اش هر گونه ارتباط خود را با او قطع کردند و او بی خانمان شد. علاوه بر این، دانیل به دلیل سابقه جنایی خود نتوانست هیچ شغل مناسبی را پیدا کند. بنابراین، او به یادگیری خالکوبی از تماشای آموزش‌های یوتیوب روی آورد. دارایی خالص دانیل سیلوا عمدتاً شامل درآمدهای او از حرفه خالکوبی است وفداکاری و سختی‌های او باعث شد تا یکی از برترین هنرمندان تاتو در جامعه خود باشد.

 

پس از دو سال کار، این هنرمند فرصت رقابت در Ink Master: Angels را دریافت کرد. او برنده فصل هشتم Ink Master's Ryan Ashley Malarkey را در یک خالکوبی فیس آف شکست داد تا در فصل دهم این سریال جایگاهی را کسب کند. سیلوا مهارت‌های برجسته ای را به نمایش گذاشت و در چالش‌های فنی دشوار عالی بود. متأسفانه او نتوانست جایزه 100000 دلاری را کسب کند اما در جایگاه هفتم قرار گرفت. با این حال، نمایش این واقعیت محبوبیت او را به شدت افزایش داد.

این تاتوکار حرفه‌ای مشتریان گسترده ای از جمله ایتان دولان، برنن تیلور، جالن رمزی، FaZe Adapt و... داشته است. او همچنین یک مدرسه آنلاین تاتو به نام دانشگاه تاتو دانیل سیلوا افتتاح کرده و دوره‌هایی را برای مبتدیان یا هر سطحی با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد.

کلاس‌های مدرسه دانیل شامل خالکوبی 101، سریال How To، سری تکنیک، دوره پرتره و غیره است که هزینه آن بین 250 تا 1500 دلار خواهدبود. جدای از آن، او یک کانال یوتیوب با ۲۹۸ هزار مشترک داشته و طبق Social Blade، کانال او ماهانه 28 تا 444 دلار و سالانه 336 تا 5.4 هزار دلار درآمد دارد.

دنیل سیلوا؛ زندگی شخصی

طرح‌های بی‌نظیر خالکوبی و استعداد هنری این بومی کالیفرنیا، قلب بسیاری از مردم را به دست آورده است. علاوه بر این، طرفداران او نیز در مورد روابط و زندگی عاشقانه دانیل سیلوا کنجکاو هستند. بنابراین، ما اغلب شاهد سوالاتی در رابطه با همسر یا شریک زندگی دنیل سیلوا در رسانه‌ها هستیم. دنیل در مورد مسائل خصوصی خود سکوت کرده است و به نظر می‌رسد رباره وضعیت تاهل خودش صحبتی نمی کند.

چاپ  ایمیل