بیوگرافی رایان اشلی

  • مقالات
  • بازدید: 135

رایان اشلی یک تاتوکار حرفه‌ای بوده که این هنر را به سطح کاملاً جدیدی از ایده‌های خلاقانه رسانده است. در طول سال‌ها، خالکوبی راهی برای ابراز وجود بوده و این دقیقاً همان کاری است که رایان با تاتو های گری واش خود انجام می‌دهد. او تمام بدن خود را در آثار هنری زیبا قرار داده و خلاقیت خود را با این هنرهای بدنی به رخ می‌کشد.

تاریخ تولد: 29 آوریل 1987

محل تولد: پنسیلوانیا

قد؟ 1.73

دین: مسیحیت

اشلی پس از شرکت در یک برنامه مسابقه تلویزیونی تاتو به نام "Ink Master: Angels" به شهرت رسید. این برنامه برای شبکه پارامونت پخش شد و یک اسپین آف از مسابقه اصلی Ink Master است. برای نمایش اصلی، اشلی توانست این عنوان را در فصل هشتم خود به دست آورد و اکنون یکی از برجسته ترین هنرمندان جهان در عرصه تاتو بدن است.

رایان اشلی: زندگی اولیه و آموزش

رایان اشلی مالارکی در 29 آوریل 1987 متولد شد. این هنرمند پنسیلوانیایی با رویای دنبال کردن حرفه‌ای در طراحی مد بزرگ شد و بانویی هنرمند بود و به خلق آثار هنری علاقه داشت. اشلی از نژاد قفقازی و آمریکایی است و برای تحصیلات خود در موسسه فناوری مد ثبت نام کرد. او پس از چند سال تحصیل در رشته طراحی مد، در سال 2007 فارغ التحصیل شد و توانست برنده جایزه انتخاب منتقدان برای کلاس خود شود. بلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی، اشلی در یک شرکت خصوصی پوشاک استخدام شد و با آنها چند سالی به عنوان طراح مد و هنرمند کار کرد.

 

رایان اشلی: حرفه

پس از فارغ‌التحصیلی، رایان شروع به تغییر رویکرد خود به هنر و کار به عنوان یک تاتوکار حرفه‌ای کرد. پس از تصمیم گیری برای رفتن به میدان، رایان به خانه خود در پنسیلوانیا بازگشت، جایی که او نقش یک شاگرد در یک استودیوی خصوصی خالکوبی را بر عهده گرفت. در طول مدت حضور در استودیو، او توانست اصول اولیه را بیاموزد و سپس شروع به کار بر روی طرح‌های خود کرد.

همچنین، پس از گذراندن تقریباً یک سال در استودیو، رایان به عنوان یک کارآفرین در حال رشد بود. او اکنون استودیوی خصوصی خالکوبی را در ایالت خود دارد و همچنین مالک یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که در آن کالاهای عجیب و غریب مانند جمجمه به فروش می‌رساند.

در ادامه اشلی حضور خود را در فصل هشتم مسابقه هنرمندان Ink Master Tattoo در سال 2016 اعلام کرد و توانست برنده این رقابت شود و اولین زنی باشد که این کار را انجام می‌دهد. بلافاصله پس از برنده شدن، اشلی در یک برنامه اسپین آف برای Ink Master بازی کرد و تحت عنوان Ink Masters: Angels نام گرفت. در اسپین آف، اشلی به سراسر کشور سفر کرد و مسابقاتی را در شهرهای مختلف برگزار نمود.

رایان اشلی: زندگی شخصی

رایان تا به امروز با جاش بالز که یک نوازنده کیبورد محلی است در ارتباط می‌باشد. اشلی و جاش پس از سال‌ها در سال 2016 نامزد کردند. از برنامه‌های آینده آنها اطلاعات زیادی در دست نیست، اما ما برای آنها آرزوی شادی در زندگی را داریم.

رایان و جاش در حال حاضر مالک یک فروشگاه به نام "The Strange & Unusual Oddities Parlour" هستند. به نظر می‌رسد که آنها با دو سگ شگفت انگیز تورنتو و کاسپر زندگی شادی را در بلک مانتین پنسیلوانیا دارند.

رایان اشلی: خالکوبی و شبکه‌های اجتماعی

الهه جوهر، نابغه خلاق، هنرمند خالکوبی، او را هر چه می‌خواهید صدا کنید، رایان اشلی در طول این سال‌ها شگفت انگیزترین کارها را با مشتریانش انجام داده است. همچنین، خالکوبی‌های او دارای معانی نمادین و بسیار متنوع هستند و برخی از خالکوبی‌های معروف او عبارتند از:

  • جغد
  • روباه
  • ساعت جیبی قدیمی
  • زن برهنه در جواهرات

رایان اشلی یک شخصیت فعال در شبکه‌های اجتماعی است و در اینستاگرام شهرت زیادی دارد. او در این پلتفرم تقربا یک میلیون دنبال کننده داشته و تعداد آنها به طور پیوسته در حال افزایش است.

چاپ  ایمیل