بیوگرافی مارک ماهونی

  • مقالات
  • بازدید: 172

مارک ماهونی یکی از مشهورترین هنرمندان در جهان و تاتوکار حرفه‌ای است. مارک ماهونی نام بزرگی در دنیای خالکوبی بوده و اسطوره زنده هنر تاتو بدن به حساب می‌آید. کار او به عنوان یک هنرمند تاتو در سال 1977 در بوستون متولد شد و بیشتر مشتریان در زادگاهش بوستون، ماساچوست، دوچرخه سواران و گانگسترها بودند. امروزه مارک ماهونی فردی بسیار محبوب به شمار می‌آید که با ده‌ها چهره مشهور بین‌المللی مانند لانا دل ری، آنجلینا جولی، جانی دپ و غیره کار کرده است.

بنیانگذار هنر سیاه و خاکستری

چرا مارک ماهونی به عنوان بنیانگذار هنر سیاه و خاکستری شناخته می‌شود؟ تمام هنرمندان در سراسر جهان منحصر به فرد بودن کار مارک در هنر تاتو را تحسین می‌کنند؛ زیرا او متخصص ترین هنرمند خالکوبی محسوب می‌شود که با استفاده از یک سوزن، هنر تاتو سیاه و خاکستری ایجاد کرده است. او از کودکی همیشه رنگ مشکی را برای نقاشی ترجیح می‌داد. در جعبه مداد رنگی او، مشکی بیشترین استفاده را داشت، در حالی که بقیه رنگ‌ها دست نخورده باقی ماندند. مشکی اولین عشق اوست و مشکی و خاکستری به سبک خاص خالکوبی او تبدیل شد. پرتره‌های او از افراد بسیار مشهور است و مهارت‌های او از آثار هنری‌اش نمایان می‌شود.

علاوه بر این، مارک ماهونی یک سبک متمایز دارد که هیچ کس دیگری جرات تقلید از آن را ندارد. تمام بدن بکهام با آثار هنری او پوشانده شد و روی بازو، سینه، شانه، گردن صدها نفر خالکوبی سیاه و خاکستری دارد.

مارک ماهونی را از کجا می‌توان آنلاین پیدا کرد؟

مشتریان به راحتی می‌توانند یک قرار ویزیت را رزرو کرده و محبوب ترین طرح‌های ماهونی را بررسی کنند. علاوه بر این، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت او، مارک ماهونی را در معرض دید جامعه بین‌المللی قرار می‌دهد. مارک روی وب سایت تمرکز کرده و از طریق اینستاگرام و توییتر به طرفداران خود رسیده است.

وب سایت رسمی مارک ماهونی، باشگاه اجتماعی Shamrock است که در آن بهترین طراحی‌ها، مصاحبه‌های گذشته و همچنین بیوگرافی شخصی خود را به نمایش می‌گذارد. این وب سایت کارهای قبلی او و سایر هنرمندان را در مغازه او به تصویر کشیده است.

اینستاگرام یکی دیگر از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی برای ارتباط با افراد مشهور است. در واقع، @shamrocksocialclub نمایه رسمی سالن خالکوبی او بوده که توسط صدها هزار کاربر دنبال می‌شود. علاوه بر این، پروفایل رسمی مارک ماهونی در اینستاگرام markmahoney_ssc @ است و بسیاری از بهترین طرح‌های او و همچنین برخی رویدادهای زندگی خصوصی دیگر پست می‌شوند.

طرفداران همچنین می‌توانند مارک ماهونی را از طریق صفحه رسمی او در توییتر با نام کاربری @SSC_Tattoo دنبال کنند تا از فعالیت‌ها و طرح‌های ستاره مورد علاقه خود مطلع شوند. تمام اخبار مربوط به ستاره‌ها و دیدگاه‌های آنها در این حساب به اشتراک گذاشته می‌شود.

هزینه کار مارک ماهونی چقدر است؟

طبق گزارش لس آنجلس تایمز، یک خالکوبی سفارشی از مارک ماهونی حداقل 500 دلار هزینه دارد. البته، طراحی و پیچیدگی اثر هنری، قیمت واقعی را تعیین می‌کند، زیرا این مبلغ فقط رقم اولیه است. قیمت‌ها احتمالا بسته به عوامل زیادی تا هزاران دلار افزایش یابد. مطمئناً، قیمت‌های او از متوسط ​​مغازه‌های خالکوبی که در خیابان‌های نیویورک پیدا می‌کنید بالاتر است، اما اگر با دیگر هنرمندان مشهور بین‌المللی مانند اسکات کمپبل مقایسه کنید، واقعاً معقول هستند.

همانطور که تا به حال فهمیده اید، مارک ماهونی از طریق خالکوبی‌های خود درآمد خوبی به دست می‌آورد. بر اساس تحلیل Net Worth Post، دارایی خالص ماهونی 950000 دلار تخمین زده می‌شود.

این هنرمند بزرگ تأثیر زیادی بر صنعت‌هالیوود دارد؛ برخی از مشهورترین مشتریان او عبارتند از دیوید بکهام، استیو جونز، لانا دل ری، جانی‌هالیدی، جانی دپ، برد پیت، بریتنی اسپیرز و بسیاری از نام‌های بزرگ دیگر که نزد مارک تاتو بدن انجام داده‌اند.

چاپ  ایمیل