معنی تاتو بی‌نهایت

  • مقالات
  • بازدید: 258

تاتو بی‌نهایت یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های تاتو است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید احساسات خود را در قالب یک خالکوبی کوتاه بیان کنید. در حالت کلی معنی تاتو بی‌نهایت به عشق و علاقه‌ی فراوان و بی‌انت‌ها دلالت دارد اما گاهی اوقات افراد از این نماد برای بیان احساسات ضد و نقیض خود استفاده می‌کنند. با وجود این که معنای اولیه آن دوست داشتن یا عشق بی‌نهایت به فرد یا شی خاصی است که افراد آن را در قسمت‌های مختلف بدن مثل مچ دست، ساعد، کنار گردن، روی مچ پا و… تاتو می‌کنند. اگر قصد تاتو این طرح و ترکیب آن با طرح دیگری را دارید پیشنهاد می‌کنیم از یک تاتوکار حرفه‌ای بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

معنی تاتو بی‌نهایت

تاتو بی‌نهایت یکی از پرطرفدار‌ترین تاتوها مینیمال به شمار می‌آید که به دلیل قابلیت تغییر معنی امکان استفاده برای همه افراد را فراهم می‌کند. همانطور که عنوان شد حالا ساده این تاتو بیان احساسات عاشقانه است که می‌توانید در یک گوشه از آن از کلمات یا نماد‌های دیگر استفاده کنید.

معمولا زوج‌های جوان برای ابراز عشق و علاقه خود به هم این طرح را با ترکیبی از نام یکدیگر خالکوبی می‌کنند. این طراحی بسیار ساده و زیبا محبوبیت خاصی در میان مردم دارد چرا که بر اساس شکل خاص آن معانی متفاوتی را در خود جای داده که از مهم ‌ترین آن‌ها می‌توان به بی‌انت‌ها بودن چیزی اشاره کرد.

خالکوبی بی‌نهایت شبیه دو قطره آب است که به صورت افقی روبه روی هم قرار گرفته اند، در واقع خط بدون قطعی است که معنای زندگی دوباره یا تناسخ را به همراه دارد. روح شما نمی‌میرد و در کالبد دیگر به زندگی خود ادامه می‌دهد. دنیایی از رمز و راز جذاب پشت این تاتو نهفته شده که به شما این امکان را می‌دهد تا از آن‌ها برای بیان احساسات خود استفاده کنید.

در باور‌های فلسفی این خالکوبی معنای راه بی‌پایان است، دنیایی که به دور خود می‌چرخد و انسانی که یک مسیر تکراری را بارها و بارها بدون اینکه بداند طی می‌کند. تاتو بی‌نهایت در عین سادگی معانی فلسفی و عرفانی زیادی را در خود جای داده است. در واقع این تاتو نماد کاملی از دنیا و جهان موازی است که در یک راستا حرکت می‌کند.

در باور‌های عاشقانه و عارفانه این تاتو نماد عشق و علاقه به فردی است که از عشق او راهی به بیرون نیست، در واقع طرح تاتو و راه بی‌پایان این طرح به نوعی عنوان می‌کند که در عشق واقعی راه فراری وجود ندارد و هرگاه که تصور می‌کنید راه را تا پایان رفته‌اید مجددا در نقطه شروع قرار میگیرد.

تاتو بی‌نهایت با سایر نمادها نیز ترکیب و باعث تقویت معنای آن‌ها خواهد شد، به بیان دیگر معنای تاتو اشک یعنی غم و سختی‌هایی که در زندگی داشته‌اید و اگر این نماد با طرح بی‌نهایت ترکیب شد به معنای غم و سختی بی‌پایان در زندگی است که گاهی معنای غم از دست دادن فردی عزیز در زندگی را بیان می‌کند.

البته تنها غم نیست و اگر این علامت با نماد گل یا قلب ترکیب شود عشق بی‌پایانی را بیان می‌کند که نمی‌توانید پایانی برای آن مشخص کنید، معمولا زوج‌های جوان این طرح را انتخاب می‌کنند تا به نوعی عشق خود را به همه ثابت کنند.

جمع‌بندی

تاتو بی‌نهایت یکی از ساده‌ترین مدل‌های خالکوبی است که انجام آن کار چندان سختی نیست فقط باید دقت داشته باشید که هر دو طرف آن کاملا قرینه باشد، در واقع تمام زیبایی خالکوبی بی‌نهایت به قرینه‌سازی آن است. گاهی ممکن است برخی افراد مخصوصا خانم‌ها به استفاده از ترکیب نماد خاصی با طرح بی‌نهایت تمایل داشته باشند و همین امر سبب افزایش پیچیدگی آن خواهد شد، مخصوصا اگر قصد داشته باشید تاتو بدن در بخش‌های سخت مانند استخوان ترقوه، کنار گردن، روی سینه، استخوان کتف و… را انجام دهید حتما باید کار را به یک تاتوکار حرفه‌ای بسپارید تا بدون هیچ مشکل یا بهم ریختگی طرح مورد نظر را خالکوبی کند.

چاپ  ایمیل