معنی تاتو تاس

  • مقالات
  • بازدید: 531

تاتو تاس یکی از عجیب ترین طرح‌هایی خالکوبی است که معانی متفاوتی نیز دارد، این تاتو که به دلیل ظاهر ساده و جذاب توجه افراد را جلب می‌کند انتخاب ایده آل برای افرادی است که به دنبال طرح‌های متفاوت هستند. همانطور که می‌دانید در بسیاری از بازی‌ها از دو تاس استفاده می‌شود و همین امر سبب شده که پارتنر‌های عشقی از یک طرح تاس شبیه به هم استفاده کنند. خالکوبی تاس معانی مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن می‌توان به تاس جفت شش خوش شانسی اشاره کرد. در واقع اعداد هر تاس به نوعی معانی آن را می‌سازند، اگر قصد انجام تاتو بدن دارید این طرح انتخاب ایده آل و جذابی است.

 

معنی تاتو تاس

همانطور که گفته شد اعداد درج شده روی تاتو تاس تاثیر زیادی در معنی کردن آن دارد، برخی افراد از جفت عدد یک استفاده می‌کنند که به معنای تک و خاص بودن است، البته برخی دیگر عدد دیک را به شکل قلب تاتو می‌زنند که مفهوم تک پر بودن و وفاداری در عشق می‌دهد. 

ایده‌های اصلی درباره معانی تاس توسط قماربازان حرفه‌ای مشخص شده اما در حالت کلی تاتو کردن طرح تاس بر روی بدن، گردن، دست و… را نماد خوش شانسی می‌دانند. در واقع این افراد باور دارند که با استفاده از این طرح می‌تواند در زمان بازی‌هایی با ریسک بالا بخت و اقبال را به سوی شما روانه کند. 

تاتو تاس در دوران گذشته نیز معانی متفاوتی داشته و که از اصلی‌ترین تعابیر آن می‌توان به فانی بودن زندگی اشاره کرد. در گذشته به جای تاس از استخوان مفاصل حیوانات استفاده می‌شد که به نوعی زودگذر بودن عمر را نشان می‌داد، علاوه بر این مردم بر این باور بودن که داشتن طرح استخوان بر روی بدن نشان از طلسم بخت و اقبال است که می‌تواند عمر درازی به دارنده آن بدهد. 

در عقاید مذهب مسیحیت خالکوبی این مفاصل نماد مسیحیت و به صلیب کشیدن عیسی (ع) است و در واقع رنج‌های بزرگ در زندگی را تعبیر می‌کند. در واقع این تعابیر برگرفته از زمانی هستند که سربازان رومی برای غصب کردن لباس‌های مسیح استخوان انداختند تا برنده مشخص شود و همین امر سبب شد که تاس نماد پیروزی تعبیر شود. 

معنی تاس بر اساس عدد

اگر قصد تاتو طرح تاس بر روی بدن خود را دارید بهتر است پیش از تاتو زدن با معنی و مفهوم اعداد در این تاتو آشنا شوید. بر اساس باور‌های مذهبی هفت عدد شانس است چرا که لباس مسیح نصیب سربازی شد که مجموعه تاس‌های او و یک عدد که مشابهی نداشت. 

عدد چهار در باور‌های چینی نماد مرگ است و تاتو‌ای عدد بر روی تاس به معنای یاس و ناامیدی از زندگی است. در واقع افرادی که طرح تاس با عدد ۴ را تاتو می‌کنند رنج و عذاب آزار دهنده‌ای در زندگی دارند، این عدد می‌تواند در یک تاس با عدد ۴ یا دو تاس با اعداد ۲ خالکوبی شود. 

باور‌های اساطیری چینی عدد ۶ را به ۶ وجهی بودن جهان نسبت داده‌اند و تاس با عدد ۶ به معنای پیروزی محض است چرا که آن‌ها بر این باورند که داشتن تاس با جفت ۶ یعنی شما صاحب ۶ وجه سلامتی، ثروت، بخت و اقبال، زیبایی، خوش شانسی و صداقت هستید. توجه نکردن به عقاید و باورهای گذشته امکان بهره مندی از لطف انرژی‌های ماورایی را از شما سلب می‌کند به همین دلیل پیش از هر اقدامی پیشنهاد میکنیم مفاهیم را بررسی کنید. 

گاهی برخی افرا از تاتو دو تا در جام الکل استفاده می‌کنند که نماد قدرت طلبی و ریسک‌پذیری است. در واقع این تاتو که بیشتر در میان قماربازان محبوبیت دارد نشان از ریسک‌پذیری بالای آن‌ها در بازی و زندگی دارد. این طرح در میان افرادی که تمایل به نوشیدن الکل دارند نیز بسیار پر اهمیت است و آن‌ها الکل را مقدم بر هر چیزی می‌دانند. 

جمع‌بندی

تاتو تاس یکی از مفهومی‌ترین خالکوبی‌ها است که از بدو ورود مورد توجه دختران و پسران جوان قرار گرفت، معنای اصلی تاس یا توجه به عدد خالکوبی شده قابل تعبیر است. بر اساس باور‌های قدیمی این اعداد می‌توانند در زندگی صاحب تاتو تاثیر گذار باشد، اما برخی به این باورها اعتقاد ندارند و به همین دلیل شاهد انواع مدل‌های تاس با اعداد مختلف هستیم. با وجود سادگی تاس پیشنهاد می‌کنیم برای خالکوبی آن به تاتو کار حرفه‌ای مراجعه کنید تا از مزیت سه بعدی بودن تاس‌ها بهره‌مند شوید

 

چاپ  ایمیل