معنی تاتو عقرب

  • مقالات
  • بازدید: 25700

تاتو عقرب طرحی جذاب و دیدنی با ریزه کاری‌های فراوان است که می‌توان آن را به شکل سه بعدی خالکوبی نمود. این طرح فوق العاده و منحصر به فرد است و معانی متعددی را به همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قضاوت اشاره کرد. در واقع این تاتو بی‌نظیر به دلیل خصلت‌های موجود معانی متفاوتی را در خود دارد و میتوان آن را جز معدود تاتو‌هایی دانست که مورد علاقه قشر خاصی است. طرح خارق العاده‌ای که هم به شکل سیاه و سفید و هم رنگی قابل اجرا است به همین دلیل برای خالکوبی آن بهتر است به تاتو کار حرفه‌ای مراجعه کنید.

معنی تاتو عقرب

همانطور که عنوان شد این تاتو فوق العاده شیک به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید حس درونی خود را بیان کنید، موجودی سمی که در تنگنا و زمانی که احساس خطر مرگ را در خود حس می‌کند خود را نیش می‌زند تا به بلایی خارجی نمیرد. غرور این موجود در نحوه راه رفتن و حرکت آن پیداست و به طور کلی می‌توان گفت که متفاوت‌تر از هر آنچه است که تا به حال دیده ایم.

با توجه به موارد فوق تاتو عقرب معانی متفاوتی در بر دارد که تفاوت معانی به تفاوت در عقیده و باور‌ها بر می‌گردد. در واقع این فرهنگ‌ها هستند که تفاوت در معانی را ایجاد می‌کنند همانطور که تاتو طرح عقرب در آفریقا به معنای کینه توزی و انتقام جویی است اما ژاپنی‌ها آن را به عدالت خواهی تعبیر می‌کنند. در واقع مردمان آفریقایی خصلت کینه توزی و انتقام گیری را به عقرب نسبت می‌دهند و این در حالی است که ژاپنی‌ها در باور‌های گذشته خود دو دست عقرب را کفه ترازو می‌دانند که داد خواهانه است و به دنبال عدالت می‌گردد.

تفاوت در معنی تاتو عقرب به تفاوت در فرهنگ‌ها بر میگردد چرا که در کشور‌های مذهبی و اسلامی تاتو برای خان‌ها حرام است این در حالی است که بسیاری از کشورها خالکوبی عقرب برای دختران نشان از استقلال و جدی بودن آن‌ها دارد.

در بسیاری از قبایل جنوب آفریقا عقرب را نشان قاضی می‌دانند که برای متهم حکم صادر می‌کند و دلیل آن سم عقرب است، در واقع سم کشنده عقرب اگر به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد خاصیت دارویی دارد از این رو آن‌ها تاتو عقرب را به قاضی تشبیه می‌کنند که می‌تواند با حکم خود یا بکشد یا نجات دهد.

معنی تاتو عقرب و ترکیب با نمادهای دیگر

عقرب در عین خطرناک بودن نماد قوت و قدرت نیز هست، در واقع این تاتو در کنار هر نماد دیگر بیانگر افزایش قدرت آن نماد است. ترکیب گل رز و عقرب نماد عشق بی‌پایان و جاودان به یک شخص است. در مقابل تاتو طرح عقرب در کنار قلب به معنای کینه از عشق است این طرح مورد پسند افرادی است که از عشق ضربه بدی خورده اند.

البته مکان تاتو طرح عقرب نیز از دیگر عوامل موثر در تغییر معنای آن است، افرادی که این طرح را روی دست می‌زنند به گونه‌ای که دو دست عقرب روی انگشت شصت و سبابه باشد به معنای اعتیاد فرد در زمان حال یا گذشته است.

نشان عقرب بر روی کتف یا میان شانه‌ها برای مردان نشان شجاعت است و همین امر سبب شده که اکثر نظامیان این تاتو را انتخاب می‌کنند. این در حالی است که اگر دختران این طرح را بر روی بدن خود تاتو کنند نماد مستقل بودن از هر رابطه یا فرار از رابطه است.

چاپ  ایمیل