معنی تاتوی اشک

  • مقالات
  • بازدید: 198

معنی تاتوی اشک

یکی از پرطرفدارترین تتوهایی که در عین سادگی، جذابیت بسیار زیادی دارد تاتوی اشک است. معمولا افراد این تاتو را روی صورت جایی نزدیک به چشم‌ها انجام می‌دهند و با تاتوی آن سعی دارند معنای و مفهوم زیادی را به مخاطبین منتقل کنند. اصلی‌ترین مفهومی که از تاتوی اشک می‌توان برداشت کرد، تجربه‌های تلخ زندگی است. اما در حال حاضر مفاهیم و معانی جدیدی برای این تاتو معرفی شده؛ از همین‌رو بسیاری از جوانان برای تاتوی اشک بسیار مشتاق‌اند. در ادامه این مطلب هم ما تصمیم داریم ضمن آشنایی شما با معنی تاتوی اشک اطلاعاتی در رابطه با آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همراه ما باشید!

تاتوی اشک چه معنا و مفهومی دارد؟

همانطور که می‌دانید یکی از جذاب‌ترین اقداماتی که هر فردی می‌تواند انجام دهد تا تصویری ماندگار از یک خاطره یا حس درون خود داشته باشد، تتو یا خالکوبی روی بدن و صورت است. تتو را می‌تواند نوعی طراحی دانست که تتوکاران با استفاده از استانداردترین رنگ‌های موجود به‌صورت دائم روی پوست پیاده سازی می‌کنند.

طرح‌ها و اشکال زیادی وجود دارد که هر فردی بر طبق سلیقه خود تصمیم می‌گیرد آن را روی صورت یا بدن خود به صورت دائم تتو کند که هر کدام از آن‌ طرح‌ها دارای معنی متفاوتی است. از جذاب‌ترین طرح‌هایی که هر فردی می‌تواند به صورت دائم برای خود تتو کند، می‌توان به طرح اشک اشاره کرد. تتو اشک روی صورت و زیر چشم‌ها معنای مختلفی دارد، عمده‌ترین معنی تتو اشک زیر چشم‌ها درد و رنجی است که فرد در طول سال‌های زندگی خود کشیده است.

البته باید این نکته را هم به خاطر داشته باشید که تتو اشک با توجه به اینکه زیر کدام چشم تتو شده معنای متفاوتی دارد. در ادامه به بررسی معنای مختلف تتو اشک زیر چشم چپ و راست می‌پردازیم.

مفهوم تتو اشک زیر چشم راست

همانطور که اشاره کردیم، تاتو اشک از تتوهای پرمفهوم به‌شمار رفته و باتوجه به اینکه زیر کدام چشم تتو شود دارای معنای مختلفی است. برای مثال اگر طرح اشک را زیر چشم راست تتو شود به معنای این است که فرد برای رسیدن به هدف خود تلاش‌های زیادی انجام داده اما در نهایت به هدف خود نرسیده، البته این فقط یک برداشت کوچک از تتو اشک زیر چشم راست به‌شمار می‌رود.

برخی‌ها تتو اشک زیر چشم راست را نوعی قصد و غرض برای انجام قتل می‌دانند. شاید این مسئله برای شما کمی عجیب باشد، اما بدون شک این مفهومی که مطرح کردیم واقعیت دارد. تعداد اشک‌هایی که یک فرد زیر چشم راست خود تتو کرده نشان‌دهنده تعداد افرادی است که توسط او کشته شده‌اند. در مفهوم کلی‌تر تاتو اشک به معنای همبستگی چند فرد در یک تیم یا یک گروه است.

مفهوم تتو اشک زیر چشم چپ

بیایید از فضای قتل و زندان و این مسائل دور شویم و به بررسی معنی تتو اشک زیر چشم چپ بپردازیم. تتو اشک زیر چشم چب نشان‌دهنده تلخی‌هایی است که فرد در طی زندگی خود با آن‌ها مواجه شده‌ و امروزه جوانان این نوع تتو را به‌شدت می‌پسندند؛ چرا که در واقع تتو اشک زیر چشم چپ به‌معنای از دست دادن یک عزیز یا عشق است.

اما اگر یک فرد سلبریتی یا آیدل این تتو را زیر چشم چپ خود انجام دهد، معنی و مفهوم آن متفاوت‌تر می‌شود. آن‌ها با تتو اشک زیر چشم چپ خود می‌خواهند نشان دهند که در طی دوره فعالیت حرفه‌ای خود چه مشکلات و مسائل مالی زیادی را پشت سر گذاشته‌اند.

مفهوم کلی تتو اشک

به‌طور کلی تمامی تتوها با یک هدف انجام می‌شوند و آن هدف هم به‌نمایش گذاشتن وضعیت روحی و حال افراد است. تا قبل از این تتو اشک تنها در میان زندانیان انجام می‌شد، برای اولین بار این تتو زیر چشم راست یک زندانی که اقدامات کودک آزاری انجام داده بود صورت گرفت. با تتو اشک زیر چشم زندانی او دیگر نمی‎توانست خود را پنهان کند و به سرعت برای همه قابل شناسایی بود.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی داشتیم در مورد معنی تاتوی اشک با شما عزیزان صحبت کنیم. همانطور که دریافتید تتو اشک زیر چشم راست برای اولین بار توسط زندانیان و خلافکاران برای نشان دادن اقدامات غیرقانونی خود صورت گرفت. اما امروزه دیگر معنای آن چیزی برخلاف گذشته است و جوانان و نوجوانان معنای دیگری به آن داده‌اند. آن‌ها با تتو اشک می‌خواهند غم‌های خود را بیان کنند و به نظر این یکی از بهترین و مفهومی‌ترین تتوهایی است که یک فرد می‌تواند انجام دهد.

 

چاپ  ایمیل