تاتوی پابند | تاتوی دور مچ پا

  • مقالات
  • بازدید: 418

تاتوی پابند

تاتوی پابند یا خالکوبی روی مچ پا بسیار زیباست و در بین ما خانم‌ها بسیار محبوب است. اگر به دنبال مکانی خاص برای خالکوبی هستید، فراموش نکنید که نگاهی به مچ پای خود بیندازید. این قسمت از ساق پا به راحتی نمایان می‌شود و به سادگی می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را بپوشانید. شما می‌توانید از انواع طرح‌های تاتو مانند طرح گل، حیوانات مختلف، طرح‌های فانتزی، کانسپت و ... برای تاتو مچ پا خود استفاده کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد و خوشبختانه این قسمت از پا به گونه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد هر ایده‌ای را که می‌خواهید پیاده سازی کنید. می‌توانید طرح خود را در امتداد ساق پا بکشید یا آن را با خالکوبی روی پای خود ترکیب کنید.

مکان‌های ترجیحی برای تاتوی پابند

ممکن است فکر کنید که پاها و مچ پاها آنقدر کوچک هستند که قسمت‌های زیادی در آنها وجود ندارد که بتوانید خالکوبی کنید، اما در واقع تنوع بالقوه زیادی در این ناحیه وجود دارد.

خالکوبی پشت مچ پا

خالکوبی در پشت مچ پا مکانی واقعاً امن برای شروع برای مبتدیان است. خیلی برجسته نیست، خیلی آسیب نمی‌بیند، و همچنین مستعد محو شدن نخواهدبود. علاوه براین، فضای بزرگتری نسبت به این قسمت از بدن است که بسته به اندازه خالکوبی مورد نظر شما ممکن است یک مزیت باشد. اگر می‌خواهید دو خالکوبی مطابق یا جفت روی قسمت‌های متقارن بدن خود داشته باشید، واقعاً جای خوبی است.

تاتوی پابند دور مچ پا

برخی از طرح‌ها وجود دارند که از مچ پا تا روی پا بسیار عالی به نظر می‌رسند. این طرح‌ها اساساً برای هر طرحی که در طبیعت روان هستند، مانند گل، مار، باد یا آب صادق است. یکی از جالب‌ترین قسمت‌های خالکوبی مچ پا این است که می‌توانید خالکوبی را انتخاب کنید که تماماً دور مچ پای شما بپیچد، درست مانند یک پابند! بسته به اندازه خالکوبی قوزک شما، این تاتو می‌تواند کم و بیش دردناک و جسورانه باشد، اما بسیاری از افراد چیزی نازک و ظریف را انتخاب می‌کنند.

تاتو در قسمت داخلی مچ پا

این قسمت احتمالاً یکی از کم دردترین نقاط در بین تمام موارد ذکر شده در اینجا است، و فوق العاده ظریف و محتاطانه است، که گزینه خوبی حتی برای اولین خالکوبی شما خواهدبود.

تاتو جلوی مچ پا

این محل خالکوبی نسبت به سایر مکان‌های خالکوبی مچ پا کمی قابل توجه‌‌تر و چشم نوازتر و همچنین دردناک‌‌تر است، بنابراین برای افراد دارای آستانه تحمل درد پایین توصیه نمی‌شود.

تاتوی پابند بالای مچ پا

این تاتو که در نیمه بین ساق پا و مچ پا بالایی قرار دارد یک انتخاب بسیار محبوب برای خالکوبی مچ پا است. این مدل به خوبی برای خالکوبی‌هایی که اندازه کمی بزرگتر هستند و قرار است راحت‌‌تر دیده شوند، مناسب خواهدبود.

خالکوبی بالای پا

بالای پا قطعاً مزایا و معایب خود را به عنوان قرار دادن تاتو دارد. از یک طرف، معمولاً به راحتی دیگر تاتوهای پا محو نمی‌شود. اما از سوی دیگر، یکی از دردناک ترین قسمت‌هایی است که می‌توانید روی بدن خود خالکوبی کنید.

تاتو قوس بیرونی یا قوس داخلی

در حالی که خالکوبی روی قوس‌های بیرونی یا داخلی پا به اندازه بالای پای شما صدمه نمی‌بیند، اما احتمال محو شدن آن بسیار سریع است، زیرا این قسمتی از پای شما است که ساییده می‌شود.

خالکوبی کف پا

کف پا محل بسیار بحث برانگیزی برای خالکوبی است که بسیاری از هنرمندان از انجام آن خودداری می‌کنند. این موضوع به این دلیل است که لایه اپیدرم پوست کف پای شما کاملاً ضخیم است تا از آنها محافظت کند، که باعث می‌شود نفوذ مطمئن با سوزن خالکوبی برای رساندن جوهر به لایه درم، جایی که جوهر خالکوبی به آن نیاز دارد، بسیار دشوار باشد. همچنین خالکوبی روی کف پای شما تقریباً محو می‌شود، آسیب می‌بیند، و درمان آن بسیار سخت است. بنابراین حتی اگر می‌توانید هنرمندی پیدا کنید که این کار را برای شما انجام دهد، برای برخی از چالش‌ها آماده باشید.

قبل از تاتوی پابند باید بدانید

قبل از قرار ملاقات، چند کار وجود دارد که می‌خواهید انجام دهید تا مطمئن شوید که پوست شما حالت خوبی دارد تا تاتو شود. اول از همه دوش بگیرید، زیرا تا 24 تا 48 ساعت پس از انجام خالکوبی نمی‌توانید دوش بگیرید. با پوست تمیز و مرطوب به قرار ملاقات بروید. آب بنوشید و حتما غذای مقوی بخورید. این امر به ویژه در مورد خالکوبی در نقطه‌ای که درد بیشتری ایجاد می‌کند بسیار مهم است، زیرا احتمال غش کردن و احساس سبکی سر شما را کاهش می‌دهد.

چاپ  ایمیل