همه چیز درباره تاتو ستون فقرات

همه چیز درباره تاتو ستون فقرات

  • مقالات
  • بازدید: 174

همه چیز درباره تاتو ستون فقرات

هنر بدن و به خصوص تاتو ستون فقرات، روز به روز بیشتر مورد توجه آقایان و خانم‌ها قرار می‌گیرد. این یک کار ایده آل برای افزودن حس متفاوت بودن و احساسات فرد است و نباید از کنار آن سرسری رد شد. تصمیم‌گیری برای خالکوبی یک انتخاب مهم است و خالکوبی در امتداد ستون فقرات نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهم است که به دقت در مورد طرح‌های روی پوست که مادام‌العمر می‌پوشید فکر کنید، تاتوکار خود را با دقت انتخاب کرده و طرح تاتو ستون فقرات را به درستی انتخاب کنید.

چرا روی ستون فقرات خالکوبی کنیم؟

خالکوبی روی ستون فقرات دردناک خواهدبود، زیرا این یک منطقه بسیار حساس است، هم برای تاتو و هم برای بهبودی، و قبل از اقدام باید احساس راحتی کنید. برای مثال اگر رویای خالکوبی یک نقل قول الهام بخش را دارید، اینجا همان مکان رویایی است! تاتو ستون فقرات راهی باورنکردنی برای بیان منحصر به فرد بودن شماست و خوشبختانه این ناحیه از بدن برای این کار به اندازه کافی بزرگ است!

قبل از انجام تاتو ستون فقرات چه اقدامات احتیاطی پزشکی باید انجام دهید؟

اگر مشکلات سلامتی مانند مشکلات پوستی (اگزما، پسوریازیس)، آلرژی یا مشکلات ستون فقرات (اسکولیوز، فتق دیسک) دارید، بهتر است قبل از انجام تاتو ستون فقرات با پزشک مشورت کنید. هیچکس دوست ندارد ساعت‌ها رنج بکشد و بعد دچار عوارض شود!

از جمله شناخته‌شده‌ترین موارد منع استفاده از تاتو بدن عبارتند از:

  • مصرف داروهای ضد انعقاد یا داروهایی که خطر خونریزی را افزایش می‌دهند، که می‌تواند ایجاد تاتو و بهبود آن را پیچیده کند.
  • بارداری یا شیردهی، حتی اگر انجام خالکوبی خطر علمی اثبات شده برای نوزاد را نشان ندهد
  • سرکوب سیستم ایمنی، که خطر عفونت را افزایش می‌دهد
  • افرادی که به طور کلی ضعیف التیام می‌یابند

تاتوکار خود را با دقت انتخاب کنید!

هرچقدر این جمله را تکارا کنیم کم است! "برای انجام تاتو بدن باید فرد مناسبی را انتخاب کنید". چه در مورد یک خالکوبی بزرگ روی ستون فقرات صحبت کنیم یا یک خال کوبی کوچک روی مچ دست، ما در مورد استانداردهای بهداشتی و ایمنی شوخی نمی‌کنیم. به همین خاطر تاتوکار انتخاب شده باید با تجربه و واجد شرایط باشد: جادوی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به راحتی به شما امکان می‌دهد نظرات را جمع آوری کنید. همچنین باید با هنرمند خالکوبی احساس راحتی کنید تا بتوانید در مورد پروژه خود بحث کرده و بدن خود را با اطمینان کامل به او بسپارید تا بتواند طرح‌هایی را روی پوست قرار دهد که برای همیشه در آنجا باقی می‌مانند.

همچنین از نظر بهداشتی، اطمینان از استفاده از تجهیزات یکبار مصرف و رعایت استانداردهای بهداشتی مناسب برای جلوگیری از خطر عفونت ضروری است.

خالکوبی در امتداد ستون فقرات: تمرکز بر بهبود

خالکوبی ستون فقرات می‌تواند باعث درد و خارش در حین بهبودی شود. بسیار بیشتر از جاهای دیگر، منطقه بسیار حساسی است و از آنجایی که دسترسی به آن آسان‌ترین قسمت بدن و در معرض دید نیست، مراقبت‌های بعدی را دست کم نگیرید!

ناحیه خالکوبی شده باید تمیز و خشک باشد و با صابون ملایم تمیز شود.

به طور منظم و سخاوتمندانه از کرم مرطوب کننده مناسب برای خالکوبی استفاده کنید تا پوست را نرم و بهبود بخشد.

خالکوبی روی ستون فقرات نباید در چند هفته اول در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار گیرد.

پوسته‌ها را نخارانید و نکشید. دلمه‌هایی که در اطراف خالکوبی روی ستون فقرات (یا جای دیگر!) بر اثر تاتو ایجاد می‌شوند، طبیعی هستند و بخشی از روند بهبودی طرح‌های شما روی پوست خواهندبود.

از فعالیت‌هایی که ممکن است ناحیه خالکوبی شده را تحریک کند، مانند ورزش، سونا یا حمام آب گرم خودداری کنید.

سخن پایانی

خالکوبی‌ها دائمی هستند، بنابراین نباید از انتخاب طرح‌هایی که برای خالکوبی ستون فقرات خود روی پوست استفاده می‌کنید، سهل‌انگاری نمایید. ستون فقرات یک منطقه ایده‌آل برای آزاد کردن تخیل شما بوده و نقاشی‌های روی پوست به شکل گل یا حیوانات برای خالکوبی در امتداد ستون فقرات مناسب است. بنابراین، هنگام انتخاب طرح برای این قسمت، نهایت دقت را به خرج دهید.

چاپ  ایمیل